Kul Fredag :)

YES it was eller den kommer väl vara kul hela dagen I hope (a). Haha jag, Elin, Agnes och Madde skulle hålla i gympan idag and yey jag skulle ha uppvärmningen, ih det gick faktiskt bra :D haha alla flåsade efteråt, haha ett gott tecken! De blev trötta moahah. Ida ba "men Christine nu gillar inte jag dig längre -.-" haha hon blev dyngtrött :P. Jag körde till The Arks låt Worring kind :) det blev lyckat, sen körde vi parlamentet haha det är askul, asså man ska ta varandra med en sånhär mjuk boll ni vet, röda o blå?! xD haha aa o sen när man blir tagen så springer man till det andra lagets sida och ställer sig på en plint och då ska ens eget lag försöka att kasta ärtpåsar över till den som står på plinten så att den ska kunna fånga den och sen är den fri igen ^^ hihi very fun, haha förutom att boysen kastar så hårt och jag typ fick världens röda märke på armen -.- och höften OCH benet hahaha! But det bjuder jag på ;P.

Sen så hade vi svenska efter det, sista lektionen ^^ men det var asjobbigt idag tyckte jag, för jag fick ingen ro att läsa, både Anna, Simon och Vesel satt och hade musik på och Madde o Sebastian satt o samtalde (men de var inte såå högljudda) likaså Ida o Carro, haha alltså alla som satt där, juste Thomas me :P så då blev jag sur eller sur o sur JO det blev jag xD o så gick jag in o satte mig i grupprummet, intressant va? :D haha men det gick mycket bättre o läsa då, liksom jag har ingen lust o ta hem allt ju. Kerstin pratade ju oxå konstant när hon var där inne, liksom okej hon skulle hjälpa men de pratade mest om kaklotteriet i helgen (våran lärare) mm jag ska baka bröd ^^ vet inte vad än men aah ;D det blir nog bra.

Nu ska jag hum, göra lite matte tror jag, sen ta ett krafthandtag i mitt rum o försöka att få det färdigt, weey Jessica har mig som förebild när det gäller städning (a) HOHO xD haha det är ju....kul hahaha ;) ah jag återkommer senare, hare! PUUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, men vi pratade ju inte heeeela tiden (a)
Goddamnit! Jag har städat! :O Fick värsta rycket.. Kolla min Bbd sen, så får du se min tårta jag ska äta sen.. Megafrän xD

2007-03-23 @ 15:32:05
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Lisa

åååhh, jag vill också städa klart mitt rum -.- men nejnejnej, jag måste göra uppsats! haha xD FAN. jaja :D nu vet du det 8-)

2007-03-23 @ 17:26:38
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, nej, jag ska inte blanda naturchipsen och chokladen 8-) HAHAHAAHAHAHAHA, för.. det brukar jag ju göra.... HAHAHAHAHAA, älskling (L)

2007-03-23 @ 17:44:25
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: jessica

Hahahaha nepp, det var mkt värre än klas :O typ 1000 gånger xD BLÄ BLÄ BLÄ och jag ba har itne städat än iallafall ... Jag somnade när jag kom hem (a) hahahah xD
Men snaaaaaaaaart (A) 8-) xD


2007-03-23 @ 18:14:46
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0