läxor o sova

haha asså nu ska jag gå och ha tråkigt x) nej men jag måste göra läxor och så får jag typ ont i ögonen nr jag har suttit här förlänge så det är dags att dra så att säga, men hum vad ville jag med det här inlägget tro? :o ne inte mkt alltså haha ehm, tack för alla kommentarer, jag blir lika glad varenda gång! :) tacktacktack. juste det är ju bra att vara utvilad tills imorron, höm undrar vad jag kommer skriva om eller om de har ett bestämt ämne som det var på ett annat vi fick träna på. yeah men det återstår ju att se ^^ SÅ GODNATT PÅ ER ALLA! förmodligen så alltså jag tycker attmin blogg har blivit tråkig, jag ska försöka ändra på det (a) PUUSS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ska du reeeeedan sova? xD

2007-03-27 @ 21:53:15
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Sara

CHRISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSY ! JAG HAR VÄRDENS BÄSTA NYHET, LALA. GISSA VILKA SOM ÄR TILLSAMMANS? :D SHAWN & BELLE. WOHOOOOOO!!! ehm..det där var faktiskt värt caps lock. men jag kom hem halv två faktisk o pricis när jag satt på tven så liksom var de deras scen o dom bara *pussar* iiih (L) hahhaa, oh yeah. LYCCCCKKKA ! bara så du ver liksom (a) ciao :) (L)

2007-03-28 @ 13:59:55
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jessica

´Hahhaahah men vadå, chatt på blogg och o.cd rockar ^^ xD Whi ^^

vet du? Det känns bättre idag :D Hoppas jga klarar mig utan den nu (a) xD

NEHEE DINA KOMMENTARER ÄR BÄST !!
Nu ska jag plugga :D No prov imorn -.- hoppas nationella gick bra för dig idga sötnos:)

2007-03-28 @ 15:14:56
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0