Lite nytt

yeah jag har gjort om bloggen lite som ni ser, maha jag är inte nöjd typ men ajja det bästa jag kan, men jag vill ha en större bild där över klockan! Sen så får jag inte den bild jag redan har till mitten som den var förut. Sen så på internet explorer så kan man se min nya bild som jag har där men inte på firefox -.- o dessutom så försvinner ramarna på firefox, DÅLIGT! xP alltså bajs på blogg.se haha ibland assåå mawhaha o jag ba lyssnar ihjäl mig på min nya dance-skiva tjohoo så bra den äär :D älska den iih ihh iiiihhhhh!! xD Undra vem som åker ur Let's Dance idag, hum jaa det ska bli spännande att se ;).

imorron ska vi dansa dårå hehe, jag o David japp lycka till till oss ^^ vi ska ha rööda överdelar bara så att alla vet liksom! xD WEHEEY, vi ska dansa järnet ur alla i pubiken hehe. Promise ;P. Åh mamma blev klar med bullarna förut, hehe jag pänslade o lite så, men ehm när jag skulle kringla, HEJ jag blev sur xD -.- vadå att jag praoade på ett bageri o kan fortfarande inte kringla bullar, DET BLIR inge fin snurr liksom..den går ur när jag snurrar den haha äsch. Skitsamma, hoppas att min blivande man struntar i att jag inte kan snurra bullar hahaha xD jag skulle tro så faktiskt (a) YEPPIYEPPI..men assöö TJAAAARRÅÅÅ :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, jag håller på o gör om min me.. typ inga synliga förändringar än så länge, men jaujau xD missmissmissyou

2007-03-16 @ 22:56:34
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Madeleine

Lassebrasse åkte uuuuut

2007-03-16 @ 22:59:56
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0