Mello 2007!

WIIIIE IIHH AAH JAAAA YEEEESS THE ARK VAAANN nananannananana!! :D :D haha iofs så tyckte jag att Måns var bra o typ alla andra förutom skolfröken xP. Alltså man blir så glad av den :D helt otroligt bra ju! ^^
hehe jag var då hos syrran och vi hade det lite mysigt huhu och de hade bjudit dit ett par kompisar så vi satt o tittade med dem :). Japp o vi tippade vilka vi trodde skulle vinna samt förlora och två och trea. Jag gissade såhär (ps. jag var stressad, juryn började prata innan jag var klar haha så alla jag skrev vet jag inte om jag trodde hehe, jag var lite smått osäker sådär)

1. The Ark (3p)
2. Måns Zelmerlöw (1p, felplacering)
3. Sebastian (0p)
10. Anna Book (0p)

Ja så gick det mohaha, ^^ sen så har jag kommit en bra bit på min dans faktiskt, iih jätteskönt men nu så måste jag ta tag i det och göra klart den för imorron så ska jag dra till Stockholm :O på Shakira ;D yeah yeah O JAG ÄR SJUKT NERVÖS INFÖR TISDAG, allvarligt jag svettades på händerna förut, shit jag är orolig "/. MEN jaja det kommer o gå bra, hoppas jag!! :|

Sen så var det en som tyckte att min blogg var lite köksaktig hehe kan det bero på bakgrunden tro? xD Men liksom riktigt köksgrejs äre ju om det är vitt o rött, tycker jag iaf ;P. Men du tyckte den var söt tror jag haha så det tackar jag för :) alltid kul med andra folks åsikter.
Men tjingtjong på er, vi hörs!

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0