nationella

jaoo asså det gick väl ganska bra. jag tyckte att hörgrejen var svår först men sen när jag fick höra igen så skrev jag i allt :). men jaf vet inte om det är rätt haha! läsförståelsen var oxå typ sådär eller asså jag vet ju inte men mm det kändes ganska bra iaf ;D. Jepp sen hade jag i svenska me, det gick oxå ganska bra, publiken var nöjd med oss iaf ^^
åh och nu är det såntdär fint väder igen fast lite blåsigt då men det är friskt :D. riktigt härligt ju. yeah sen senare så ska jag o mamsen upp till viberga o shoppa skivor, jag har två stycken tillgodo eller såhär jag fick ett presentkort när jag konfirmerades av mammas kompis hehe och jag har inte tagit ut den än (a) och så fick jag två likadana i julas så jag ska få två stycken idag ^^. wihihihi ;D. weey så ska jag baka bullar oxå! :O till Öppet Hus imorron, en halvliter ska jag baka på namnam alltså typ 30 st bullar, jaa jag är bra på matte! haha ibland..xD o så ba har jag smällt i min en KitKat nu oxå. ja jag vet jag är jättenyttig 8-) men ändåå det är fredag! :D tjohoo haha så nu ska jag inte häcka här mer höhö CIAAAAAOOO, jag funderar på om jag liksom ska köra på bloggen för datorn är rätt så onödig faktiskt, o nu pratar jag inte sådär jättemkt me folk längre sooo dags o leva livet lite igen, vara ute o ha det skönt :) fast så skriver jag i bloggen, bra idé tycker jag. *nöjd* uuhhuu hejdå igen! xD hehe <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, neej, alltså stöten ligger i sälen. jag lovar xP haha, det liksom står typ överallt att det ligger där typ xD haha (a)

2007-03-16 @ 14:48:22
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: emma

jag blev typ fett stressad av att man bara fick höra andra delen två grr, fett dåligt :(

2007-03-16 @ 15:42:19
URL: http://emmalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0