onsdag

höhö Tjeeeeeena assööö haha öhm då ska jag berätta om min jätteintressanta onsdag! :D haha men vadå, bloggen e ju till för sånt. Mm först då så vare skola som vanligt, nu ska vi se huum vad hände? *-) jo första lektonen var svenska och pipKerstin babblade på som vanligt haha -.- i typ 20 min. Några skulle ha nationella muntligt idag så liksom vi hade ju inte all tid i världen om man säger så. Jag, Agnes och Simon skulle vara publik till den gruppen men det hanns ju inte med då :P. Men iaf efter det så hade vi No, gick bra. Man behövde typ inte redovisa sitt arbete, bara berätta lite om vad man hade hittat osv.. yes så vare engelska. Innan lektionen började så satt jag o Ida i soffan o lyssnade på Takida :) nått band hon hittat haha, mysigt bra asså! Vi höll på att somna båda två maha! men engelskan gick bra det med eller okej jag Madde o Ida körde på lite fonetik, jag gjorde tre stycken lappar faktiskt (a), *stolt* haha. På fredag är det två stycken nationella i engelska. Vadå överbelastad! haha xD Gud det här går ju nästan bra ^^ då fortsätter jag o skriver om matten som var efteråt då och jag var bara såå tvungen o köpa en macka innan så jag gick till cafeterian o hämtade en fralla ;). SÅ ba fick jag sitta själv på matten -.-' men aah jag fick lite mer gjort då kanske :P. Lotta gick igenom lite ekvationer o sånt och det är bra. Jag vill fatta xD haha o jag gjorde det, höhö grattis till mig! Wow sen vare MAAAAAAAAT whihooo och korvstroganoff dessutom, mmm smaskens smaskens ^^. Pratade lite med Hanna och så hade jag en konversation med Josephine oxå x) hehe. Om gymnasiet o massa. Trevligt trevligt ;D. JEPP efter maten så skulle vi ha gympa och idag så skulle Anna o Matilda hålla i lektionen. Maha vi skulle köra rugby, Madde trodde vi skulle köra mattrugby där man får slåss liksom haha o blev besviken mahah, xP men jaa de skötte sig bra :). ÅH det här var jobbigt, yeah yeah hoppas att nån tycker det är intressant o läsa haha! Sen var det bara So:n kvar and HEY vi gjorde typ ingenting, möhö Olle körde då nutidsfrågorna först hehe o jag fick till ett par asgarv där mahaha, men det var skitkul vissa grejjer han skulle uttala o så (a) faktiskt. hahaha xD. SÅÅ cyklade vi hemåt, bestämde oss sedan för att ta en sväng med Fiffi och stanna på ett fik ^^. Jag tog en kladdkaka och en fanta, muuums :D. Haha bakom oss så satt värsta fjollorna men eeh liksom den ena ba tittade fram hela tiden för o se mig lr nått, för det var ett skynke såhär haha *intressant* yes inte gilla dem ;P. Haha o så när vi skulle gå hem, hallåå Fiffi jag lovar att hon ser askul ut när hon vägrar o gå med, haha hon ba *STOOPP, tar emot med tassarna o ner med huvudet för o försöka komma ur kopplet* HAHA! Men sen fick vi hem henne (; o så efter en liten bit så kommer (jag trodde han var en fullgubbe) haha men han frågade om vägen till centrum HAHA, o Madde var sämst på o förklara hahahaha seriöst xD de stod där hur länge somhelst. xD bra jobbat säger jag bara. Jag trodde att han sa "vill du följa med till centrum? ;)" haha jag ba *går fortare :|* *lämnar Madde* HAHA!! men yes nu orkar jag inte skriva meeer...öhm just nu så sitter jag o lyssnar på Toby Mac, sjukt bra musik han har! :) ska göra läxor sen. haha jag ska med andra ord vara duktig ;D.
TJARRÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Omg jag måste oxå göra läxor! och typ.. äta.. men asså jag förklarade ju skitbra, det var bara det att han inte fattade xD han kunde ju inte ens höger och vänster!

2007-03-14 @ 20:39:42
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Jessica

Hahahahah, undrar varför det såg annorlunda ut ;p hahaha va? Den andra bilden är ju helt mongo (a) Men tack sötnos, du är söt du med (L)(L)

2007-03-14 @ 20:53:08
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0