Öppet Hus

IIH heeey alla! :D Nu har Öppet Hus varit hihi, det gick jättebra! :) O alla tyckte att vi var jätteduktiga o blablabla. sen sjöng vi med kören o orkestern asså shit Emund spelar trummor ASBRA!!! :O herremin gud liksom xD haha. Yepp sen skulle mamma skjutsa hem oss, haha det tog längre tid än väntat asså hon pratar verkligen me alla xD. Hahaha o asså JAA o nu sitter jag o käkar bullar, haha mamma köpte sina egna (a) men vadå pengarna går ju till klassen ;). Imorron ska jag o Anna stå i kaklotteriet på B-hallen, ska bli sköjj, hoppas att dte är några vinster kvar bara ^^ hehe. ÅÅHH o nu ba lyssnar jag på Toby Mac vet ni hur bra han är eller?! ALLTSÅ SÅHÄÄÄÄÄÄÄR helt sjuuukt bra!! Jag lovar, ni borde ladda hem hans låtar lr nått, ih älska hans musik! ;D Det var allt förmig såhär långt, hehe o juste Idaa va söt du e (a) (på tal om din kommentar) haha *generad* xD yeaah sötnos <3

117812-120

JAO o nu ska JAG där på bilden mahaha duscha, ööh vi hann inte det 8-) FRÄSCHT lixåååm! xD HAHA. men puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0