Romme was great! ;D

IIH HIHI va kul det är att åka skiiidooooor :D alltså Ida var duktig o ringde o väckte mig imorse halv 6 :) hehe så jag hann o allt såntdära aa o så bar det iväg till bussen vid skolans parkering yes sen så drog vi typ vanliga vägen man åker till Sälen inte vet jag mahah xD Örebro åker man igenom iaf, sen Romme ligger i Borlänge fick jag klart för mig sen x) HAHA! Jag ba när jag såg en skylt ovanför ankarliftarna "Romme Alpin, Borlänge ahaa är vi i Borlänge?! :O"  hahaha! aa innan vi kom dit då så checkade vi lite film, den första var nån med Brad Pitt maha yummiyummi (a) och Julia Roberts haha :P. Sen Sällskapsresan (Snowroller) haha den har man ju inte sett förut 8-) den e så kul hahah så bara för det när vi skulle hjälpa Malin lite, så ba "Lägg tyngden på dalskidan" haha "älskling" xD! Jaoo så spolar vi fram tills vi kom fram, satte på oss grejjerna o så kom Pelle o ba: haha du ser ut som en grönsak! :D hahaha men TACK! -.- bara för att jag lyser upp backen i min gröna skiddress sådesa! ^^ o åkte upp i backarna ;D. Haha Ida försvann pofffjoff haha så jag åkte lite lugnt med Matilda o Malin, samt Moa i början :). en "mjukstart" haha men det kan behövas men sen så åkte vi de stora backarna, och Ida kom med o alla andra :D YEEESS jag åkte svart backe!!! WIIIIE jag erkänner JAG ÄR STOLT! Ida ba "men neej ska du åka svart? :|" haha så sa jag till henne att den går typ ihop där nere så vi möts, men det blev tydligen inte så (a) hehe. De ramlade lite i liften så en gång fick Malin o jag vänta en stund maha, vi hade gått av lite tidigare än högst upp så vilade vi fötterna en stund xD o så ba låter det jättehögt och ljud jag inte hört förut typ när det ringer o ba suuuff så är jag i videosamtal med Madde och Anna haha! Jag ba, NEEJ INTE VISA HÅRET men det gick inte så braaa xD. Åh och så tog vi lite kort där på höjden maha, ska lägga ut lite här, så ni får den rätta feelingen liksom ;) 

    
the wiew                      backe :D                  me like a FLUGA              Moa :)

Sen så filmade jag lite oxå men det lägger jag inte ut här, liksom när Moa åkte, vill hon kanske inte (: JAPP sen så åt vi matsäck i värmestugan, mysigt mysigt! Så var det dags att åka hem sen och då såg vi ännu mera film sen så stannade vi vid Svampen på Statoil i Örebruuuu xP. Hehe jaa det var väl inte så mkt mer jag tänker skriva mer än att det var sjukt kul! haha skidor e askul :) yeaaah o sen i påsk blire Sälen igen! Och då är det fiint väder o jätteskönt att åka ^.

PUUUUSSS!

Kommentarer
Postat av: Idaa

ååh, JAG ÄLSKAR ROMME!!

2007-03-06 @ 22:39:46
URL: http://Idaao.blogg.se
Postat av: Idaa

nej bara en gång + att jag suuger på att åka men ajg älskar det ändå :D tihihi

2007-03-06 @ 23:10:59
URL: http://Idaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0