romme

Så haha då har jag kommit hem från alla mina aktiviteter idagens då jaoo jag säger bara det att på musikteorin idag så gick det skit -.- men japp jag ska ju iaf inte söka musik så BLÄÄ på det! O så en annan sak jag ba ringde till Maria för o höra läget liksom för hon har varit sjuk och var det idag oxå så hon ska inte med till Romme imorron!! :( fan va trist!! Hon e ju typ den roligaste, hallåååå men jag får åka med Ida (: hon skulle inte lämna mig ensam iaf ^^ skönt det mohaha x) men jauu kul bussresa det kommer bli, hej jag kommer sitta ensam, jag lovar! Om det inte händer nått ovanligt xP.  Jaja för liksom jag har räknat ut det xD bara så ni vet :P. Men jaoo det ska bli kul ändå jag ska åka skidor som aldrig förr! :D haha och in i skogen ska vi o ramla o hålla på mahah det är kuuuul xD men ååhh det är bäst när Maria e me hallå åh va tråkigt det blev nu "/. Yeah men aah ikväll så äre Prison  Break! ;D IIHH ÄLSKA DET PROGRAMMET! :O weeey sen så ska jag försöka fila vidare lite på min dans. ojuste haha bästa programmet på ettan nu ju xD haha *NOT* men asså det är typ några som inte e från Sverige som vill starta dansband mahahha, alltså det är kända personer typ, han från Jallajalla o så är det en som har varit programledare i Bolibompa maha o de vet jag 8-) MEEN HAHAHA men shit det är kul iaf, haha tänk er själva en "brun" som går omkring o o sjunger på "leende guldbruna ögon" haha alltså förlåt inget illa menat men det var lite kul (a)!  JAJA nuuuu ska jag dra mig.. ska liksom upp halv 6 lr nått -.- jag kommer vara så död haha men äsch jag får sova på bussen ;P hehe sååå PUUUSSSHEEEJ <3 saknarmariasaknamariasaknamaria..

Ps. hahah om ni undrar varför liksom bilden e lite "hejtvångsleende" haha så är det för att det togs på morgonen, men jag tänkte att det kan vara kul att typ öhm jaa se hur jag ser ut varje dag haha lr inte..xD haha men inlägg med bild tycker jag personligen e mkt roligare :D 

Kommentarer
Postat av: Sariiiis

hallå, du är ju proffsdansare :) vettu, vi dansade i skolan idag, liksom du måste lära mig nån dag ;D (a) hahahaa !!

2007-03-06 @ 11:26:52
URL: http://klompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0