Shakira och intagningsprov till De Geer!

IIHH alltså igår så åkte vi med bussen in till Stockholm för att checka in Shakira, wiiie måste säga att hon har en grym röst! Det var så man fick rysningar nästan hela tiden :O helt otrooligt bra hon är och så kan hon spela gitarr o munspel oxå, tjena vilken brud! xD haha :). Men det som var mindre bra var att hon började skitsent mot vad det stod på biljetten, men så är det alltid -.- men bara för det så hann vi inte se sista låten lr hur mkt det nu va, men jag tror det för vi var ju tvungna o hinna med den sista bussen. Skulle ju ha intagningsprov o allt :| yes och nu kom jag hem ifrån stan. Det gick väl bra, men jag är nästan aldrig nöjd med nått jag gör haha så liksom jaa..men aahh vi började med att ha en lektion där fyra lärare undervisade oss i sin stil. Baletten, HEJ den va svårast o sen modernt, ajajaj mina knän o mina tåååår! Jag höll ju på o bryta tån haha ne men asså den ba vred sig o typ krynklade ihop sig med tån brevid xP. AAJJ haha men japp nu har fötterna domnat, höhö har nog inga kvar imorron haha men man kan ju alltid hoppas xD. Sen så var det skönt att inte alla lärare skulle vara med o se på solot, haha så det var bara två (a) men det räckte!! Yeah sen frågade dem massa grejer o så..aa det var väl det. Så tog jag tvåbussen hem och nu är jag hemma. Mamma ringde ner till musikskolan för jag var ju tvungen o duscha o så haha så liksom jag orkar inte åka ner på sång nu, jag är HELT SLUT! :P Det var allt för denna gången ;D
PUUSS <3

image114
haha min snygga Shakira-tröja som jag inhandlade igår innan konserten x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0