SHIT :O

shiit jag har liksom TRE stycken nationella imorn, alltsåå åhh va jobbigt, jag har ett i svenska (muntligt) och två i engelska, hallå jaa överbelasta oss bara gör det -.- men yes jag ska ta med mig energi, här blir det vatten o bröd! haha nerå xD men assöö nått smarrigt iaf så att jag inte blir trött helt plötsligt o ba deckar till xD men som man säger, shit happens sometimes höhö men hoppas att det inte gör det imorron :O. Inte bra då nejnejnej hehe ;D. MEN det är fredag imorn, roligt roligt, på lördag är det Öppet Hus som ja skrev förut mähä..jag o David ska ha rött tror jag men vi får se om han hittar nått rött haha, jag har ganska många färger asså. Typ sommarlinnen o skit men aah jag har duschat! YES I KNOW, VERY FRESCH! =D lycka att mamma köpte nytt shampoo o balsam today, mitt hår e typ prinsessrent nu haha hur nu det är ;S men hahahaha xD. Sen på söndag så ska jag o Anna stå i kaklotteriet efter Olle o Kobbe, nice nice. Hoppas att vi drar in mkt stålar haha! Så att vi kommer typ till USA kanske? (a) ne skulle inte tro det men iaf! Åh o nu ba fick jag en dumlegrej av mamma, she's sweet :). Om ni vill veta så lyssnar jag på Toby Mac, som vanligt haha (a) MEN SHIT jag älskar musiken..den har trollbundit mig, seriöst, ååh lovelovelove! <3 ;D haha o förut i skolan jag o anna ba PLADASK ner på golvet haha men liksom jag tänkte att hon skulle hänga sådär över mina armar o typ råkade jag slinta lite o ja ni vet hur det blir när man håller i en person o sen släpper? xD HAHA PRECAJSLY DÖÖH xD



PALLA! -.-' I'm done with it. nu droppar jag det..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nejnejnej, söndag är dagen ni ska kaklotteria på.

2007-03-15 @ 21:52:57
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0