Solsken o glada miner

Hej! Nu har jag vaknat haha *intressant* sen så skyndade jag mig på o sätta på Tvn, kom på att jag hade missat Våra bästa år illa illa xP. Men jag hann se en snutt iaf, men det var reprisen sen i fredags så jag kan se dagens avsnitt ^^. Nu har jag satt på dance-skivan igen, jag kan inte sluta, den är urbra! Jag lovar, jag älskar gamla discolåtar eller aa ni vet Haddaway med "What is love?"  och t.ex  Snap med "Rhythm is a dancer"  ÄLSKAR den musiken, verkligen!

Jaha idag då så ska jag försöka att träna lite på keyboarden, är slarvig med mina pianoläxor (a) och det är inte bra, men jag ska skärpa mig, jag lovar. Sen tänkte jag bli klar med rummet idag, det är så kul när det blir fint tycker jag ;D haha. Senare in på dagen så har jag då pianolektion och kör :). Det är alltid trevligt att träffa flicksen på kören! Yeah men nu så ska jag nog ta mig något att äta, åh härligt med ledigthet säger jag bara! :D haha tjipptjipp!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

"Danceoholic" xD Glöm inte so'n bara!!

2007-03-19 @ 11:00:28
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Natta

tack tack :)

2007-03-19 @ 11:06:09
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0