Top Gun

Åh nu blir jag helt till mig! :D Dem visar Top Gun oxå! Jag blev jätteglad när jag såg det. Jag trodde inte att dem visade alla filmerna på samma dag. Alltså dem har typ en Tom Cruise-special men det är bara de här två filmerna tror jag. I den här filmen är han lätt hetast, han har kort hår och liksom jaa, sätt på Tv4-film nu, ni får inte missa den om ni inte redan har sett den förstås. Den är så bra, jag kan se den hur många gånger somhelst (a).Weey men en mindre bra sak är att det är skola imorron men men, jag måste se :D jag har även hämtat en bild från den här filmen. Den hetaste gick inte att se :S synd men det får bli en på han och på hon som spelar hans tjej ;) Det har nu blivit tre Tom Cruise filmer på två dagar, Mission impossible 3 igår och de här två idag då ^^ rena rama julafton xD hahaha. Det är asbra musik också! I Days of thunder så är det "Show me heaven" och i Top Gun så är det "Take my breath away" och om ni vile veta så ölskar jag 80-talsmusik och filmmusik! :)

117812-148

Kommentarer
Postat av: Lisa

du o din jäkla tom cruise xD hahhahahaha, han ville att katie holmes skulle äta sin moderkaka :| hallåå, han är sjuk xD hahahahaha

2007-03-25 @ 22:43:41
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0