Torsdag 15/3

Yes då har snart ännu en dag passerat, juupp jag kan börja med o gratulera Ida min sköna böna som fyller 16 år idag! :) GRAATTIIISS <3 haha tog faktiskt en bild på födelsedagsbarnet: det ser ut som hon ba "well daaah I have a new mobile ;P." höhö jaoo hon hade fått det ja, typ en sån som alla har. Kul för henne ^^. Där satt hon och inspekterade jöjö. Anna kom med på ett hörn där med hehe. Hon ba vet inte att jag lägger in den mohaha 8-).
image115
Till resten av dagen då. Det där var innan musiken haha som Josephine och Sandra missade för att ööhh DEM MISSADE! xD haha. Hur kan man glömma en lektion liksom? De satt o gjorde skyltar till Öppet Hus jag menar, lägligt xP. höhö. Men iaf, Bengt pratade på som vanligt haha asså hans lektioner är ALLTID roliga x) han ba kommer in på nya grejer hela tiden o idag visade han sin nya mobil haha, o så berättade han om en pinsam grej lr nått xD haha. Han är riktigt skön! Jaoo sen knallade vi ner till maten. gött gött idag, pan pizza :D haha men andra gången jag skulle ta jag ba fick den sista o så var den asbränd -.- och precis när jag hade tagit den så kom dem med nya, helluu asså OTUR till mig :P hahaha. Hum ja så hade vi rast, eller nee typ inte, no direkt typ, och idag så bytte vi till fysik! vadå boooring -.- haha men det var coolt med neonrörsgrejerna idag iaf ^^. Men alltså no-lektionerna brukar vara såå sega! Jepp sen var det kurs&projekt och jag o Anna smet till kören hehe men sen andra timmen hade vi våran kurs ;D. Lalala o så försökte Hanna o Madde lära mig o Anna lite danser som vi ska visa upp på lördag. haha det är så kul, liksom vi har haft pardans i 8 veckor nu o haha aa det är askul xD. Sen ska vi sjunga oxå och våran klass ska sälja fika för att tjäna in till våran klassresa, bara för att vi vann Teknik-åttan förra året =D så vann vi en massa pengar o blablabla men det räckte inte till det vi hade tänkt. Först skulle vi åka till Köpenhamn men nu har de höjt biljettpriserna -.- så det blir inget med det, ist ska de överraska oss xD. Våra lärare och några föräldrar. Hejja dem x). Ingen vill iaf ut på nån fjälltur :P. Det är ett som är säkert! xD HAHA. Ja så slutade vi o jag drog ner på sång, bara en tillfällig tid eftersom att jag missade i fredags. O nu är jag hemma. Ska ta tag i mina läxor sen. Så hare alla ;).
pussheejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0