trött

Oh my gosh, jag är jättejätteJÄTTE trött -.- måste nog gå och lägga mig en stund så att jag orkar träna inför SO-provet imorron. Hata o vara trött men alltså jag måste börja gå o lägga mig tidigare men liksom igår så var det American Idol och det kan jag inte missa (a) det är för kul ju xD

Aoo sen så skulle man ju behöva en rejäl dusch, jag tycker att jag duschar varje dag juu :O men jag tar inte håret jämt och det är jätteäckligt nu :/ så det måste jag göra oxå. Haha shit jag hinner inte plugga, öhm el joråå klart jag gör :D *positiv* !

Laddade nyss hem "We will rock you (REMIX)" med Eminem. Bra måste jag säga ;) och så ringde jag till mamsen, hon var ganska så stressad så vi skulle prata om Sälenresan mer när hon kommer hem ^^ YES och det var typ allt jag hade o säga idag. Orkar inte berätta om hur det var i skolan o blablabla..haha jag och Maria typ somnade på NO:n xD sjuuukt jobbigt! Mawha och Bengt tyckte att jag jämt var så pigg men hahaha där har han fel kan jag säga, jag kanske verkar pigg eller jag vet inte :P haha fy nu ska jag vila, måste hinna ut lite oxå innan det blir mörkt -.-

HOPPAS ATT ALLA HAR DET BRA ! PUUUSSS <3

Kommentarer
Postat av: idaa

åh, jag skulle bara säga att jag saknar dig GULLIS (L)

2007-03-30 @ 00:40:28
URL: http://Idaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0