Tuesday

Hoho I'm home, Madde fyller 16 år idag! :D hihi GRAAAAAAATTIIS! o jag skulle vara duktig o gratta henne precis 13.06 aa o så spelade jag in det på min telefon haha o så gick det inte o skicka -.- o bara för det så sa jag grattis 13.07! ILLA haha xD men men :P.

Vetni?! Jag har fastnat på en ny låt hehe (a) "Candyman" med Christina Aguilera ^^. ASBRA! :D haha. Snart ska jag ner o sjunga lr aa snart o snart, om en timma och en halvtimma typ. Ni ba yey vi antecknar. HAHA! Åh jag har typ ingenting o skriva men asså hum, mitt rum e inte färdigt än (a) Jag vet inte när jag gör klart det men det är så störande att jag aldrig blir klar med mitt rum, jag städar ofta men blir sällan klar ;P.

Plugga SO är ett måste oxå. Eller jag ska förbereda mig inför redovisningen imorron, haha Anna hade inte skrivit ett skit -.- så nu har hon ganska så mkt o göra. Men det blir bra tror jag ändå :)

Haha jo nu vet jag, hahaha jag o Maria hade askul på bilden idag haha, vi kunde inte sluta garva, hon skrattade åt mig som vanligt höhö 8-) hon ba "HAHAHA jag sitter i en bondgård" haha o innan det så hade jag ba "muuuh, eyååh eiyåååhh, kvackkvack" haha o sen ba gjorde massa ljud o rörelser o så försökte jag låta som en tjur xD HAHA det tyckte Madde var kul oxå eller det hon skrattade mest för var nog att jag o Maria hörde fel om en disskusion de hade haha Thom ba (trodde vi) "Tjejer har så stora bröst" haha o så kom Madde där o ba "Idas e små" hahaha o vi ba "HAHAHHAHAHA xD" o sen jag ba ber jag Madde komma o så säger jag "VAA?! :O va dum du e!" haha o hon fattade ingenting, haha de hade pratat om ÖRON hahahaha xD shit va vi garvade...hahah. SHIT vi har kul x)

puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar på kommentar: Allt är damp..

2007-03-20 @ 15:11:14
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Madeleine

Just feelin' sad, like you did yesterday.. don't know why, but this isn't my best birthday..

2007-03-20 @ 18:35:05
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0