Utekväll

Hahah med betoning på UTE , yeess nu har jag varit ute med Anna, Ida och Carro :) det var trevligt haha, gå runt o snacka lite. Öhm men jaa Carro o Ida va sociala haha dem gick väl typ tio meter framför oss det mesta av tiden efter att vi hade mött Anna, men aah Ida hade med sig Mogge, hennes hund xP HAHA och hon har typ ingen somhelst kontroll över honom :P stackarn. Jag råkade göra så att han slog i huvudet i en soptunna en gång oxå (a) men det behöver vi inte tala högt om haha, det var inte meningen, men han drar JU som bara den! xD
Alltså hej jag vet inte hur många gånger vi gick neråt torget haha xD vi hamnade väl där typ tre gånger, första gången så gick vi ner och Ida köpte godis, sen gick vi uppåt och så mötte vi Anna, haha sen så gick vi förbi sjukhuset och vidare förbi pressbyrån, sen tog vi trappan ner till torget haha sen upp för en annan trappa, HAHA så gick vi till B-hallen, samma håll som när vi mötte Anna. Yes och där pratade Ida med sin mamma och efter det så gick vi hållet hemåt mig, sen när vi skulle svänga vänster, DÅ BAH ser jag en groda haha o jag ba tänker dra Anna bakåt för grodor e jätteläskiga :O jag lovar! HAHA xD men då puttar jag fram henne ist hahaha men hon ba trodde det var ngt värre för jag skrek ashögt hahaha o så gick hon jäääääättenära grodan o ba "shasshah" typ o jag bah ":O :O" hahha jag vågade knappt gå förbi haha jag ba "men tänk om den hoppar på mig?" o Carro ba "ja tänk om den anfaller dig!" hahahaha mm precis -.- men förlåt för att jag hatar grodor då xD. Sen igår när vi såg grävlingen, först trodde jag att det var en motorcykelhjälm som låg mitt på vägen haha men sen ändrade jag mig när jag såg att den rörde på sig 8-) hahahah! Iaf sen så gick vi till Godislagret igen xD haha japp och då köpte Anna godis mm o så när vi hade gjort det så var det några dumhuvuden som körde som galningar och så vevade de ner rutan o visslade på oss dårå ;P hahah :P aa o så ba vänder dem o sladdar runt som bara den o kör förbi igen, ALLTSÅ IDIOTER DEM E!! Yesyesyes det är dem! Aoo sen då så gick vi till B-hallen igen haha för att jag ville ha typ macka lr nått sånt mm så gick Carro o Ida hem o så gick jag och Anna in dit då aa och så köpte jag inte macka utan TVÅ stycken chokladbollar hahahahha! xD Jag ba "hehe vi är lite sent ute om man säger så" haha det var liksom inte så mkt bröd o välja på bland baguetterna, ja sen så luktade det konstigt så jag tog inte (a) nanana japp sen så vare hemåt som gällde :) and now I'm home! Juste när jag följde me Anna in till godislagret så pekar hon på löpsedeln och jag ba kollar o så ser jag vinnarna av Let's Dance -.- och jag har liksom inte sett det än eftersom att jag var borta igår och så hade jag inte sett klart på det inspelade, utan det håller jag på med nu oxå. Men förut när pappa kom hem så tyckte jag att jag såg dem på bilden på tidningen han köpt, ÅÅHH jag som hade typ undvikit det hela dagen.. baahh haha men mamma är så avslöjande me, för hon kollade med mig i början o så ba log hon hela tiden när Martin och Cecilia dansade och hon sa att det var för att hon gillade dansen xD HAHA okej det gjode hon väl men ändå, jag kan läsa henne! jaja nu blev det här långt :O men ajja det är typ ingen som läser min blogg längre så jag liksom underhåller mig själv xD jag brukar läsa dem i bloggen sen (a) haha mina inlägg alltså, hehe weeeey men TJABBADÅÅÅ! xD <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Naaw stackars min pojke <3 tiopoangare pa discot? lr sog det for mkt for att finnas nara sana dar?

2007-04-01 @ 04:21:12
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Jessica

FÖRLÅT Att jag försvann igår Chrissy, först fick jag värsta huvudvärken så jag la mig ner .. sen somnade jag :O MITT I EN FILM ! Sen vaknade jag och gick och stängde av datan för jag hade fortfarande ont i huvet :S *längsta historien* men vi hann ju snacka lite iallafall (L)(A) *se det positivt*

2007-04-01 @ 09:50:55
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

*ser sur ut*

2007-04-01 @ 11:07:23
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, nerå, men DET VAR VÄL TROVÄRDIGT..

2007-04-01 @ 11:07:41
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

min pappa?! :S

2007-04-01 @ 11:16:53
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0