Utmaning

Jag blev utmanad av Jessica!

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

MINA SVAR:

1. Varje gång jag lägger mig i sängen så måste jag dra över mig täcket o skaka till en gång eller så börjar jag fnissa lite tyst xD. (e lite mörkrädd (a) HAHA)

2. Jag kan ligga på rygg o ha i knäna i golvet vid huvudet ^^. 

3. Om jag läser en bok och det kommer ett svårt ord som jag inte tyckte att jag läste rätt i huvudet så måste jag få fram ljud, stavelser t.ex RRR om det är det xD.

4. Jag måste dricka  mellan sötsaker och mat t.ex om jag har ätit köttfärsås så kan jag inte äta godis direkt, måste få bort matsmaken x).

5. Jag måste alltid kissa precis innan jag ska iväg någonstans :O

6. Jag blir alldeles fnissig o dan när jag ser två söta personer på Tvn kyssas (a) HAHAHA!

HELL YEAH jag vet att jag är konstig hahaha xD
 
Jag utmanar: Rebboo, Paula, Madeleine, Sofia, Sara och Emma ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fattar inte :O

2007-03-07 @ 22:33:20
Postat av: rebboo

/rebbo

2007-03-07 @ 22:33:54
URL: http://rebboo.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAHA !! TACK CHRISSY (A) De är dålig skärpa på dom bara, synd^^ xD

2007-03-08 @ 16:10:59
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Mikaela

Haha, kul.
Har också gjort nu :)

2007-03-09 @ 15:11:42
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0