We made it

Yes we did! SO-redovisningen gick ganska bra ;D haha förutom att Anna sa "typ" o "liksom" RÄTT så många gånger och när jag skulle säga att de inte fick dricka alkohol, ja ba "de får inte äta o dricka" vadå det får väl alla -.- hahahahah xD herregud men ahh ^^. Jag kom just hem från skolan, cyklade hem med Madde som vanligt höhö och nu så vet jag inte vad jag ska göra, typ läxorläxorläxor. otrevliga saker det där. mm..yeah o så ska man väl ta sig något o äta. och ajaj Malin gjorde en vurpa när vi skulle åka hem haha stackarn (a). Sen körde vi mattrugby idag på gympan! :D haha öh..jag fick en armbåge på min kind så tänderna ba "kadonk" typ! hehe o så Vesel körde värsta piruetten med mig o så jag ba "pladask" ner på golvet hahah! Jag lovar det såg såhäääär kul ut. 8-) Aa o på fredag ska jag och några ha gympalektion, Kobbe hade idag ;P. Jag skulle köra "Mitt i ett äventyr" med Carola haha som uppvärmning men sen ba tänkte jag efter och jag tror att jag ska ta nån mer eller asså det kan bli kul med den låten haha den är fartig xD hahah. åhej nu orkar jag inte skriva så mkt mer så hejsansvejsan. Have it your way ;) haha!

(efter att Malin hade ramlat med cykeln)
j : hur gick det? :O
m : nja det gick bra, knät vek sig lite.
j : *säger till Madde, Anna o Matilda* Malins knäveck vek sig! :(

alla ba "HAHAHAHA" -.-'

dagens svåra ord haha självlärd = autodidakt xD



to feel ignored hurts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0