whoho lördag ;D

Weeheey today it's saturday :) hehe en bra dag, ska ta en sväng med voven nu hade jag tänkt. Innan det så harjag damsugit typ halva huset, damn I'm good! HAHA xD yes yes I am (a). Syrran kommer hem snart oxå, hon vill ha hjälp med lite dans. Hennes klass ska göra en dans till Step up med Darin haha! Men hon valde den låten för att den hade bra takt osv. Men jag kommer verkligen inte på nånting :S skitsvårt äre ju. Jag ska liksom göra lätta steg så att hennes 6:or eller 5:or eller vad hon nu har för årskurs ska kunna lära sig dem stegen xP hehe. Men jaoo vi får väl se hur det går helt enkelt :P. O ikväll så ska jag till Annsipansi för checka Missin Impossible 3 :D Tom Cruise!! haha yepp det ska bli trevligt (; men jauu jag har väl inte så mkt mer o säga, öhm jo Rebboo du får se bilden här moahah ^^

117812-142

haha jag tycker tröjan e så söt (a) HAHA Mussepigg is the shit! xD hahhahaha.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaha åååh jag har också städat nu :D whihou !!!

åååh, äre du? Sööööööt !!

2007-03-24 @ 14:59:56
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Caroline

Söt bild!

2007-03-24 @ 15:42:04
URL: http://callines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0