Egenregi

Gud va glatt överraskad jag blev av alla nya kommentarer :) det där med språken var faktiskt jätteintressant att få veta! Jag fick oxå en helt fransk kommentar ^^, ska försöka svara på alla xD men ifall jag missar nån så är det inte med flit (a)

Till idagens då:
Vanlig skoldag (kom för en gångs skulle i tid) så var inte Madde där o mötte mig -.- haha men iaf, sen hoppar vi över alla lektioner xD juste, jag o Maria hade lite kul som vanligt, ooh speciellt i maten tralalala 8-) asså vi två ihop betyder bara en sak, GAAAAAAAARV! xD hahahaha. Yes yes I like her ;) Jao efter plugget (det fixar sig alltid du efter plugget, det löser sig nog (8) hahah ojdå.. x) *trött* då skulle vi spela in våran film till svenskaarbetet :) det gick ganska fort o smärtfritt till faktiskt haha xD jag fick agera mamma som stickade *hej jag har aldrig stickat* det är sant -.- virkat har jag gjort annars håller jag mig ifrån stickningen. Jag hade med mig två helt olika stickpinnar oxå haha, men jag improviserade ^^ mm sen var jag präst, SÅ SNYGG jag lovar! Aahh vi ska göra en film om en arbetarförfattare, i vårt fall Moa Martinsson. Hon är faktiskt från Norrköping, haha vi cyklade ner till stora vägen för o filma en skylt som det stod Norrköping på haha, verkligt ska de va ;) okej några scener hade vi i en lekstuga men vadååå? xD Hoppas bara att våran lärare blir nöjd nu! Hehe sen när vi skulle ha rödvin i nån scen så ba fick vi ta nån slags soja för Rickard som vi spelade in filmen hos hade typ ingenting :P haha! Yes men typ bra möbler o sådär, passade stilen vi skulle ha, sen fick jag skura golv. Yeah I'm good, I'm good ^^ haha så hade vi en scen där "Karl" skulle spränga skallen av sig, ehm vi gjorde en jättefin dynamit xD huhuhu, när jag var präst då så skulle jag döpa om den här "Moa" som spelades av Anna, mm haha o så hade vi värsta kristallskålen med vatten i o så när jag skulle blöta henens panna så ba fick jag upp massa med vatten först xD hahaha o typ slog till henne på näsan 8-) hahahah! SHIEEET. Åh nu orkar jag inte mer, xD men det där har jag gjort idag ;D

117812-226

en liten fråga oxå kanske.. har ni spelat in någon film?
haha som vi kallade vår en "lågbudget-film" HAHAHA!
i en scen hade vi tre kakor, i en annan hade vi en förliten kavaj xD haha o typ ingen mat hahaha!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, de lät kul :)

Ouuh, när jag tänker på det o ser ditt inlägg & vi spelade in en film i åttan. typ ett bröllop ;D & det var klockrent + han som hade hand om detta en expert som kom o hjälpte oss var grymt snygg ;) haha. sen så ah, vi skulle få filmerna allihop men de fick vi inte så plötsligt va han inte snygg längre -.-' (men ja ba va nära han engång) xD haha

2007-05-03 @ 19:14:44
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: bea

nej inte vad jag minns :P hehe eller vänta jo! jag och min kompis gjorde en grej i 7.an..vi spelade in olika saker från kanal 3 :P ahaha

2007-05-03 @ 20:12:57
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Anonym

PSSSST CHRISSY, han spelar guitarr.. inte sång (a)

2007-05-03 @ 20:30:05
Postat av: Mickis

haha jaa många filmer, på mobilen :)

2007-05-03 @ 20:33:04
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha, Thomas vad ju skitsnygg i Rickards skinnjacka xD
Mwaha, do you remember our lärarfilm? >.< ujuj, vilken katastrof

2007-05-03 @ 23:39:00
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0