Filmanalys

Gud vad arg jag blir. Igår stannade jag ju hemma från kören. Då får man höra att skolarbete tydligen inte var viktigare än att avstå från kören en gång! Jag gillar verkligen inte våran nya körledare -.- Ne kören är ju så mycket viktigare än det som bestämmer ens framtid. Bläää!! Sen slog jag i mitt knä också..det gör fruktansvärt ont, kanten på hårddisken, gaaah. Ska ha sång idag med *suck* vill inte. Jag kommer bara få skäll. Men hon har ingen rätt att skälla på mig ändå.

En positiv sak är ju att vi eller iaf jag hade bara två lektioner idag xD mitt kurs&projekt var inställt, damn då kunde jag ju fått sovmorgon. Vi hade ingen svenska eftersom att vi ska göra filmanalysen nu och då ska vi ju ändå bara se på film typ. Det kan inte alla göra i skolan haha! Sen blir det sovmorgon imorron med eftersom första lektionen är svenska. Hemarbete yes ;) Sitter och ser på Anastasia nu haha, den valde jag. Eller så tänkte jag ta Lejonkungen (a) liksom jag har bara nästan tecknade filmer, köper inte filmer längre ^^ men de är bra. Anastasia har faktiskt en vettig handling, Lejonkungen med, den är rätt så djup, båda filmerna har dessutom små inslag av humor ;)

Kommentarer
Postat av: rebboo

JA RÖSTAR PÅ LEJONKUNGEN xD

2007-05-08 @ 14:54:56
URL: http://rebboo.blogg.se
Postat av: eleonor

shet, hon är verkligen lite wierdo ibland alltså våran sånglärare :/ va inte heller på kören igår.

2007-05-08 @ 15:37:52
URL: http://eleonoreriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0