Skynda mig

Haha hej jag brukar aldrig skriva såhär på morgonen men jag gick upp extra tidigt för att mamma hade namnsdag idag x) Till min besvikelse så hade jag åkt ner (a) HAHA! äsch då. ehm jag var asarg på blogg.se igår, gaaah. yeah nu iaf så är jag för en gångs skull i tid :D ska cykla o möta Madde om typ 35 min ;) *stolt stolt* Har lite kvar o göra bara ^^ haha idag ska jag ha min vita nya tunika, mitt silverhjärthalsband xD och gröna kapribyxor, åh vilka namn jag fick till haha xD vetni... vi har ingen tandkräm (a) usch men mm, jag måste dra o käka nu, hoppas att ni har det bra!
puss <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha va roligt, jag ba sitter också här :D Men du har säkert åkt redan ^^ xD

2007-05-04 @ 07:22:17
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0