utmattad (nästan)

HOLY SHIIIIIIIIIIET xD hahaha okey det gick sämre än förra gången med konditionen (a) jag hade 10.38 efter somras o nu liksom hejhej 12.22 xD SÅ DÅLIGT :O jag försämrade mig ju nästan två min :| iih illa ILLA!! Jag sprang faktiskt hela vägen, det är jag stolt över :D bara lite långsammare än förra gången haha, är man envis så är man ;) Men en tröst är väl att man har lite bättre kondis efter sommaren (a) hehehe. Mina ben var som spagetti efteråt haha! Jamen iaf, nu sitter jag o käkar glass, mums, banan&choklad-glass, ASgott :D yepp, ska ner o sjunga med Ensemblen sen.. får se vilket humör hon är på idag xP Hoppas ni har haft en bra dag :)

återkommer, puss!


Ps. Jag har jätteont i min tand.. :(

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tack så jättemkt :D

Du med :D

2007-05-09 @ 15:32:56
URL: http://www.ylvaarkander.blogg.se
Postat av: Sara

awh, va duktigt du är som springer :) vi ba hade det grejset igår. sånt test. hur långt har ni? xD
jag ska på rix btw ;) vi ses vi ses :D :D om du vill träffa mig alltså xD ?!

2007-05-09 @ 16:28:58
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jessica

Stackars liten med tanden :( TACK FÖR EN KUL PRATSTUNDIGÅR :D (L)

2007-05-09 @ 16:53:12
Postat av: Sara

nana, o jag ska träffa chrissy, jag ska träffa chrissy *lipar tillbaks* xD haha. oh va långt, vi har 3 km xP hahaha. nerrå två vi oxå men typ vi var tvungna o springa ett extra -.-

2007-05-09 @ 18:00:32
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0