böl&sverigevinst

japp, jag grät nyss, heores va för sorgligt idag asså :p har sett på fotboll oxå! Allbäck e bäst!!! Äntligen fick han vara med från start ;) och vad hände? jo han gjorde mål efter 34 sek!

har kommit på att min soffa är vääääääldigt bekväm, o så har jag ett täcke som är värsta varmt, det ska jag ha med mig om jag fryser någon gång x) sen har jag tänkt på hur jag vill ha mitt rum, är såå sugen på att göra om och köpa en stor vanlig säng xD ruligt ruligt.

nemen folk på msn är tråkiga som vanligt :) så jag går o lägger mig, godnatt!

snart fredag igen, hujeda mig :O vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAG SA EXAKT LIKADANT. äntligen får han vara med från start!!! och zlatttee assade ju, jag lovar att ola ställde sig upp och skrek "HAN KÄNNER JAG, HAN KÄNNER JAG!!!" hahahahahha

2007-11-21 @ 22:09:16
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Sara

ALLBÄCK ÄR BÄST!! Han äger sönder alla!
Men du, ja var ju inte på msn de va därför, haha. Nejdå. Nu ska ja oxå sova. Imorgon ska ja få komma hem, har saknat min säng ;-) Hehe

2007-11-21 @ 22:20:25
URL: http://www.sariiiis.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0