Freeeeedag!

Tjotjoohoo!! Fredag it is, mawha ;D
Har inte hänt så mkt idag haha förutom att jag varit i skolan (varje fredag härnäst ska jag få åka med tioöversju-bussen, min franskalärare är snäll :D) slutade, köpte godiiiis sen bar det hemåt. Sen har jag sovit lite höhö, pappa kom hem med pizza! Så jag har fettat mig rejält xD

Jao o så vare Idol dårå. Tycker faktiskt att ALLA gjorde bra ifrån sig på olika sätt!
Marie: Bra låtval, fantastisk röst och glädje!
Andreas: Som vanligt briljerar han med sin röst men han måste verkligen jobba på sina scenframträdanden. Såg nästan ut som att han skulle börja gråta, tycker synd om honom, han var den enda som inte fick speciellt positiv kritik från Carola, jag menar han försöker ju så det bara ryker om det. Stackarn.
Mattias: Jag blir så galen på alla som vill ha ut han och säger att han inte är bra eller att han sjunger falskt, han sjunger INTE falskt, han har jättefin röst, värsta len och så tycker jag att den är snygg, alltså rösten är snygg på nåt sätt. Ibland känns det dock som om att han sjunger genom näsan eller nånting, han släpper inte riktigt loss. Men jag diggar fortfarande hans röst ;)
Daniel: Ja alltså han har ju talang den killen, i början tyckte jag att rösten var "WOW" men njee hans röst har sjunkit lite tycker jag, eller jag vet inte hur jag ska förklara, hans röst känns så vanlig, den har inte så mkt speciellt, utan det blir asbra bara för att han är så cool på scenen plus att han sjunger bra men inte världsbäst :p
Amanda: Sometimes får hon till falska toner men över det hela så är hon en naturbegåvning, det var nån gång då hon var sjukt bra! Jag älskar det där rivet hon får till, när liksom rösten spricker utan att det blir falskt, sen är är det aldrig tråkigt att kolla på henne. Hon är som Daniel, för sig bra på scenen.
TUMMEN UPP TILL ALLA IDAG :)
Hihi nu har jag lekt jury, det är ju kul haha. Men sådär tycker jag ;D

Vad tycker ni om dagens framträdanden?


Jag vet inte alls vem som åker ut, det blir säkert Mattias eller Andreas, de har ju trots allt hängt löst de senaste gångerna. Men men vi får se hur det går. Så måste jag tillägga, säga vad man vill om Carola men ingen kan ta ifrån henne sin begåvning, enligt mig har hon utan tvekan Sveriges bästa röst! Hon är faktiskt världsklass oxå, jag tycker hon kan mäta sig med många utländska artister som typ Celine Dion, haha hon sjunger ju så grymt bra men det gör Carola med, hon kommer ju hur högt somhelst, kan inte låta bli att avundas henne litegrann ^^ Dessutom är hon erfaren, hon är ju typ 40 eller nåt. Haha ajja jag gillar henne. Vissa hånar henne för att hon är så troende eller liknande, visst ibland kan hon låta lite rolig när hon spår på med sina varma kommentarer men jag tycker att hon är härlig, o så har hon ju förlorat båda sina föräldrar på kort tid. Då är det nog tur att hon är så starkt troende som hon är.

Nejmen slutpladdrat för min del nu haha.
Har bytt design igen som ni märker, en gammal goding kan man säga ^^ saknade den lite, lyssnade på en låt som är från när Britney, Justin och gänget var små och då hade jag den här bloggdesignen, hihi konstigt hur man kopplar saker och ting ibland asså x)

PussoKram!

Kommentarer
Postat av: Sara

CHRISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSY!! ERIK HETER HAN (URSÄKTA) FÖR FAN INTE, HAN HETER MATTIAS :| OMG! DOM ÄR INTE LIKA ENS PÅ NÅTT VIS, ÖÖÖÖH :O

2007-11-16 @ 23:07:51
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

nu återgår vi till inlägger, förlåt om ja blev upprörd :$ men ja. ööö, jaja. Jag tycker alla va bra idag faktiskt. Dk är ju liksom :''D ja du vet ^ haha, sen Amanda kan elvis! Andreas, åhh ja diggar ju han, men liksom håller med dig. han är inte bra på scen :| & sen Marie vara bra. & MATTIAS (xD) var faktikt helt okej.

2007-11-16 @ 23:11:05
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

*IGRONERAR*
tack för att du bytte namn, nu kan jag sova :D

2007-11-16 @ 23:18:12
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahahah nej Chrissy, telefon rockar you know! :D

2007-11-17 @ 22:06:53
URL: http://jessicaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0