hårspray

Såååå irriterande att jag missade en timmes längre sovmorgon idag! -.- jag dör... jag hade glömt att vi skulle kolla på tvåornas teater idag. Men som tur var hade Anna från Katrinehooooooolm oxå glömt det xD oj alltså vad jag garva, haha vi kom in på saker som att döpa sin katt efter hockeylag 8-) yeah så kollade vi på teatern, gud vad duktiga dem var!! Riktigt kul att se :) "Glasblåsarens barn" pga det så slapp vi både kulturhistorian och svenskan, då vare bara lunchen och dansen kvar ;)

När jag kom hem sprang jag in på sminkshopen och köpte mig en hårspray xD ska göra iordning håret lite extra imorn hade jag tänkt, inte för att det är nåt speciellt men ändå ^^
ah och nu är jag så himla trött, mina ben är som klena sparrisar.. lr nåt haha o så fryser jag -.- sitter med mina snobbentofflor :D:D asskönt!
Men ska lägga mig i soffan o mysa framför Tvn nu!

P&K / CJ

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA, det tkr inte jaaag (a) men åwh, hahaha, en vacker dag får du väl se dom 8-) hahaha xD

2007-11-08 @ 21:54:33
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0