I did it! :D

alltså nu är jag allt riktigt stolt över mig själv! (a)
idag har jag:

duschat
dammsugit köket och lite av vardagsrummet
dukat
tränat massa på min pianoläxa (högst ovanligt)

beställt balettskor
tagit fram uppslagsböcker och fakta till historia-uppg.
bäddat ur soffan eller hur man säger xP
städat rummet!
skrivit planering till svenskan v. 46-50


WHIHIHIHOHOOHOHO, eftersom att jag inte brukar göra sådär värst mkt på en söndag och dessutom brukar jag vara så trött så är jag jättestolt! :D :D va inte så jobbigt att städa idag (a) haha.

juste, idag är det Fars dag ;D har grattat pappsen, satt ju vaken halva natten för att göra ett jäkla kort xD haha men jag fattade till sist tack vare Jennifer, eller egentligen kom jag på det själv till slut vad jag gjorde för fel men hon hjälpte mig, *tacksam* :) jag skulle inte stått ut om jag varit hon hehe (a)

Kommentarer
Postat av: Hanna

duktigt :D

2007-11-11 @ 18:47:36
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

2007-11-11 @ 18:52:02
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: Hanna

mhm :)

2007-11-11 @ 18:52:04
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAAHHAHAHAHAHA det där var det roligaste!! xD Men det är faktist jättejobbigt,och så blir man så varm. Huuhhhh dont want to "/ Du kan få komma och hjälpa mig om du vill (a) (A) *flörtflört* xD (L)


Jaaa, fika är alltid trevligt =D Fast han som jobbade där glömde min chocklad -.- Som jag betalat 35 kronor för! Så jag gick och klagade xD höhöhöhöhö

2007-11-11 @ 18:53:26
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahahaha du får det allså xD
JA DEN FLAGGSTÅNGEN SKULLE JAG ALLT BEHÖVA -.- dom var helt dryga där, Megas (en klasskompis) vad det nu var, var helt torr och dom ba, den ska va så... Ofta liksom -.- Dryga jäklar. Dit går vi inte tillbaka igen! ^^

Åååååh, du får skaffa ett privatplan tycker jag!! (a) (L)

2007-11-11 @ 19:14:20
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahahaha, men liksom problemet var att vi var typ 10 pers, vi fick inte plats någonstans xD Det var typ det enda fiket som var någorlunda stort ^^ men vi ska nog hitta ett annat stort :D

HAR DU ? :D Wheeey äntligen någon! GO DIG OCH MIG (y) Jaaa, hon är jättetöntig -.- Tål henne typ inte. Jag tycker föräldrarna är lite tråkiga att se på, det är ungdomarna som är roliga xD Precis som i OC, haha xD
What? :O nu vart jag ju för nyfiken! Send a email to me! Vill veta nu (a) hahaha, min nyfikenhet är inte alls enorm 8-) Men liksom, vadå du inte får säga? :O
Känner du honom eller så? :O

2007-11-11 @ 19:47:18
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha nej, vi sköt ihop två 4 bord xD Men på alla andra fanns det typ inga fyra bord ens, och på de flesta ställena var det fullt. Jobbigt liksom xD

Vad sjuukt :O Ofta liksom! Men så känd är han kanske inte, men ändåå, haha! Fan va kul xD Men jag lovar att inte säga något, lugnt lugnt :D

Whi whi whi, och det var braaa :D nu kommer jag förstöra och kolla på webben (a) Jag kan inte hålla mig liksom :O Jag är så tråkig

2007-11-11 @ 20:32:30
URL: http://Jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Jaa, det är han allt ^^
Vem satt och kollade på bilder? :O Jag är skitirretad på hon den svarthåriga som förstör för han blonda och hon som med sexfilmen du vet, hahaha jag är bäst på namn! Men hon bara förstör -.- Han är ju sårad liksom, och så ska hon fortsätta. Skitstörande!
Och det typ funkar inte att kommentera :O Skitstörande, fjärde gången gilt nu kanske!

2007-11-11 @ 20:44:53
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Jahaa, Jaa det är värsta stört!! Hon är jättejobbig xD vad har hon emot honom liksom? Sen typ hade hon värsta bilderna :O Why? Lite läskigt faktist.
Hahaha , men han har söt rollfigur xD Fast nej, han är inte snygg!
Eller hur :O vart var han? Skulle inte han åka nånstans? Eller han åkte inte va? *Bra minne*

2007-11-11 @ 21:41:32
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Men snyggingen skulle ju åka iväg med sin pappa, men jag kom på att det aldrig vart så. För att han kom på sin pappa att umgås med dom som dödade snyggingens mamma, HAHA det här är så enkelt när jag inte kan namnen xD MEn du fattar ^^
Njaaa, vet inte om jag kan hålla mig dig där allså. Liiiiite kanske, men isåfall ytterst lite xD
O vet du vad? Jag tycker det är värsta kul att "prata" med dig igen, även om det är via kommentarer i en dum blogg. Men jag saknar dig liksom :( (L) (L)

2007-11-12 @ 18:18:01
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Stinaaa

åmeh, HURTBULLE där ^^ fuskis ;)

puss&din blogg är väldigt fin

2007-11-12 @ 23:50:40
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Hahahah men attans Chrissy! Jag trodde du skulle förstå mig xD Men äsch, det var nog inget viktigt ^^ O du ba visste inte att det gick på Måndagar och tisdagar också :O Galet allså ^^ Men jag ser alltid på webb TVn på söndagar (a) Avsnitten kommer upp då, jag är för otålig xD Har jag säkert redan sagt, men äsch.

Absolut, det är mycket med skolan och så, vi får skylla på det. Vi vet vart vi har varande ändå, right? :) Vi har ju liksom ingenting planerat ens än gång, det är skittråkigt "/
O jag håller med om det du skrev om att vi har mycket att säga till varandra, haha, bara se på längden av våra kommentarer liksom. Men som du sa, It's fun :D

2007-11-13 @ 14:38:34
URL: http://Jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahahah ja jag trodde du mena han som spelar Kim då. Fast kan hålla med om att Kim ser lite mesig ut, haha men hallåå, du kan ju inte dra likheter till Ola. Då kallar du ju Ola mesig, menar du att han ser mesig ut allså? :O Chrissy då ^^
Men han blonda är liksom inte så snygg, det är inget fel på honom men snygg är han väl inte xD Gud vad vi är ytliga Chrissy :O Fatta om någon annan skulle läsa det här, hahah
Jaa, jag tycker det är gulligt att han vågar erkänna att han är bög. Så ska hans mamma kalla honom för jävla bögjävel, stackarn!!

Jajamensan, det är ganska lätt att komma ihåg. Som en ramsa ungefär, Söndag, måndag tisdag, söndag måndag tisdag... Eller allså.. jaa.. du fattar 8)

Allså jag tror att hon bara trodde att han var en bra lärare, typ lite kompis aktig lärare. Tror inte hon såg på honom sådär xD Han är lite äcklig faktist. Fatta om dom skulle komma på att han haft sex med hon mörka :O

Jag älskar att prata med dig med sötnos :D

2007-11-13 @ 16:53:20
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

hahahaha, det är lugnt Chrissy! Jag vart inte arg eller sådär, förstod hur du menade ;D
HAHA HA HA HA HA HA! Du är för go du allså xD Men sant, alla är nog ytliga faktist :p

Visst var den bra? :D Jag är så påhittig.

Hahah men hallå, jag var typ bästa polare med min förra mattelärare, fast vi umgicks kanske inte utanför skolan xD Det jag försöker komma fram till är iallafall att man faktist kan va "kompis" med sin lärare, fast man ska nog inte kalla det kompis. Men du förstår vad jag menar xD
Jaa, först tänkte jag inte så mycket om det. Men sen när han började hålla på med fler än en, då har det gått liiite över gränsen. Men det är nästan synd om hon mörka nu, hon är ju helt kär........ Så kom jag på att du inte sett det avsnittet än, HAHA shit, här var det påväg att gå illa xD Du får se ikväll helt enkelt :D Det är synd om henne iallafall :p

Pusspuss (L)

2007-11-13 @ 17:25:53
URL: http://jessicaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0