Idol

Jag vet att typ ingen håller med mig om det här 8) Daniel förtjänade verkligen inte att åka ut! Andreas var sjukt bra. MEN han var som ett stenblock större delen av sina framträdanden, jag menar visst jag satt oxå och störde mig på att han inte riktigt kunde släppa loss men hallå det är väl ändå en sångtävling? Ingen jädra teaterskola :p fast Amanda, Daniel är ju jättebra på scen, de har liksom allt, men jag tycker att juryn var för hård mot Andreas, de tyckte att han förtjänade att åka ut för att han inte rörde sig så mkt som dem ville? Han sjunger ju som en gud, det borde alla höra, han har den perfekta rockrösten, jag diggar hans röst ngt så enormt men okej bland de här fyra så går det nästan inte att välja, om man skulle se till allas framträdande idag så var väl hans minst bra fast han sjöng bäst av alla sådetså :) Marie och Andreas har bäst röster, Amanda vinner på att hon har hela paketet liksom. Hade nog hellre sett att Amanda åkte ut innan Daniel.. men men de kommer bli framgångsrika artister iaf dem två, de är redan färdiga typ! Idag var det dessutom massa bra låtar, alla var bra förutom Roxanne, alltså jag älskar rock, jag är uppvuxen med rock ^^

Alla är sjukt bra i år, bara att konstatera!

imörn äre Öppet Hus i skolan, niorna ska komma och hälsa på medans vi har som typ vanliga lektioner ^^ ska väl bli lite kul ;D

puss.

Kommentarer
Postat av: vibbe

AMANDA SKULLE ÅKT UUUUUUUT!!!!! -.- haaatar henne .. 8-) haha (a) och jag håller med dig , Andreas sjunger som en gud.. jag ÄLSKAR hans röst! :) och jaa, jyrun kan ju gå o ta sig nånstans när dom säger sånt där till han -.-' muuuuppar! -.- hoho (a)

2007-11-23 @ 23:50:54
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: Sara

ja vi snackade i örebro gullet. Det var kul & träffa dig då ^ puss på dig.
ha så kul på öppet hus. Det skulle jag vart på förra lördagen men jag slapp pga min praktik.

2007-11-24 @ 09:46:59
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Lisa

MAHAHAHAH, en kiwiklocka xD xD xD

2007-11-24 @ 10:27:43
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Natalia

jag blir deppppriiimerad!!!!!!!!!! Daniel skulle vinnaa :(

2007-11-24 @ 18:15:16
URL: http://naatalias.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0