jag har ingen..

Jag har tänkt jättelänge.. jag har ingen riktig bästa vän, nån som man pratar med varje dag eller som alltid vill umgås med en, någon som man kan ringa när somhelst och prata om vadsomhelst. någon som förstår mig till 100% jag har vänner som gör det förvisso men jag har ingen som känns som MIN. Många av dem jag känner har en kompis som man inte kan vara utan, den som man frågar först, tänker på först när det gäller vissa saker, som inte kan göra vissa grejer utan den. Jag vill oxå ha en sån kompis. Jag har massa underbara kompisar men jag har ingen som är sådär riktigt nära, bara nästan. Jag kommer nästan alltid 3:a eller vad man ska säga.
Jag saknar bara att ha nån, som har mig som sin allra bästaste vän.

Okej, jag har faktiskt Rebbo, men nu har hon fått pojkvän så då liksom blir det automatiskt att man glider isär lite.. ja jag har flera oxå men inte sådär näääära. Ni kanske inte förstår vad jag menar men shit the same, detta är bara tankar jag har ibland. Jag vill inte vara elak eller nåt med det här inlägget, jag är väl bara avundsjuk på alla som har en riktigt j*vla BÄSTA vän.

Sen en sak till, folk säger knappt hej på msn längre, gillar ni mig inte eller vad är det? Bara för man inte har träffats på ett tag så behöver man väl inte tappa kontakten helt? Ni kanske inte menar att såra men jag kan bli ledsen för minsta lilla sak. Det är jag inte glad för, det är jättejobbigt. Det känns som att jag har tappat kontakten med nästan alla. Skolan kommer i första hand just nu, det är mkt arbeten och sånt. För det vill jag inte förlora alla. Bara så att ni vet.

Ibland känner jag mig så utanför!

Godnatt.

image355

Kommentarer
Postat av: Sara

Där kom tankarna du.
Alltså, det hugger i hjärtat att du känner sådära. Cry me a river liskom. Tro mig, jag vet hur det känns! Jag har äntligen hittat en bästa vän nu & det känns superbra. Men förr var det så att jag alltid kom i andra hand & blev på det tredje hjulet liksom, det är jättetrist. Var lessen i en längre period för allt jag vill känna var äkta vänskap av en bästa kompis. Nu kom jag in på mig men ja vet! & jag lovar chrissy, du kommer få en bästa vän. jag skulle lätt bli det med dig om du bodde där jag bor eller jag bodde där du bor. Men sen har jag en bästa vän så liksom, men annars lätt! Du vet inte hur mkt jag ser upp till dig. Du är helt amzing ska du veta :* så jag vet att du kommer känna som jag & alla andra som har. Men glöm inte att du har andra så länge. Liksom, ¨åhhh om jag endå kunde säga nått som lät bra, (a) men försöker iaf.
-
Men endå om hon skaffat pojkvän tror jag inte hon glömmer dig liksom, om ni båda kämpar så kmr ni vara bästa vänner länge! Ha hopp om eran vänskap så kommer det gå bra!
-
Det där med msn då, nu fick ja dåligt samvete. jag ska skärpa mig. Men liskom när din status är på upptagen o så vågar jag inte skriva :$ men ja ska skärpa mig. Jag lovar. Sen tycker ja de va jättekul att du skrev till mig :)
-
God natt på dig, jag tycker du är en fantstik person, hoppas du mår bättre över detta snart. PUSSSS (L)

2007-11-17 @ 23:09:43
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sassa

awww! snutte.. jag fattar precis hur du menar! jag blir helt rörd, för jag känner precis så. jag saknar verkligen det där att ha nån som alltid ringer till mig först och som man vet att man alltid kan ringa. har inte haft det sen typ sexan. konstigt hut mkt man kan glida isär. hela högstadiet eller till nian i alla fall kände jag mig heeelt ensam.jag saknar fortfarande min bästis jag hade i 4-6:an.. jag blir liksom lite avundsjuk när jag ser hur nära kompisar andra har. liksom jag saknar att ha den tryggheten att veta att det alltid var vi två liksom. man behövde aldrig känna sig ensam. nu känner jag mig verkligen ensam ibland. inte lika mkt som innan men. undra om jag nånsin får en så nära vän igen.. vet inte riktigt vad jag skriver om längre men.

vi känner ju varandra inte så jättebra. men jag ser verkligen fram emot att lära känna dig bättre. för du är så sjukt BRA Chrissy.
hoppas det känns bättre snart. och vi har ju liksom aldrig snackat mkt på msn, de har liksom bara blivit så. men jag tkr jättemkt om dig! och du är inte ensam om att känna så där..
jag använder nog "liksom" lite för ofta.
pusspådig!

2007-11-18 @ 11:24:48
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa
Postat av: vibbe

men haaaaaaaaaaaaallåååå, blev värsta tårögd nu när jag läste vad du skrivit juu!! :( okey, vi har inte känt varandra sådär extreeeemt länge.. men vi har ändå haft så JÄKLA kul i sommar.. you made my summer liksom :') du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, och jag älskar dig! (L) och det är tråkigt att det blir såhär, jag har känt exakt likadant.. it sucks! :( men, jag finns här för dig! (L) *hatar att man inte kan göra vanliga hjärtan här -.-* hoho, men iaf.. vi kanske inte är sådär jättetajta.. utan, som du skrev, rebbo och du är ju det, och det är ingenting jag vill förstöra mellan er två. Men liksom waah, ja blir galen på att man alltid ska glida ifrån varandra hela tiden! :'o liksom VARFÖR? kan någon förklara det? -.- jag blir superledsen när DU av alla människor ska gå igenom detta, it hurts here *pekar på hjärtat* men jag finns här för dig om du vill snacka eller sådär! För jag vet exakt hur du känner .. PUSS! (L)

2007-11-18 @ 20:08:31
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: Jennifer

*risk för stavfel*

Men gumman! :( Jag vet att du kanske inte kan kalla mig din bästa kompis, vi kanske inte pratar så där jättemycket, men jag kommer ALLTID att finnas här för dig! Dag som natt! ALWAYS! (L) Jag förstår hur du känner, har känt så jag med mååånga gånger! Och det är inte roligt, det vet jag.. Och jag vet att Rebbo inte kommar att släppa taget om dig bara för att hon har träffat Micke, Du är en sån underbar vän, och en sån släpper man bara inte! Jag vill verkligen att du ska ha det bästaste bästaste som finns! Jag vill verkligen inte att du ska må dåligt eller vara ledsen eller nått sånt! Jag mår själv dåligt över att se dig så här, jag vet att du är en person som lätt blir sårad eller vad man ska säga, Och det minsta jag vill att du ska bli är att bli ledsen och sårad!

Jag vill att du ska veta att jag tycker du är underbar och vill verkligen ge dig allt underbart som finns här i världen! jag kanske inte är en sån där "bästa" vän, har väl aldrig vart det riktigt för någon käns det som! Men jag är ändå din vän, och så länge du vill att jag ska vara det så är jag det! Jag kommer alltid att finns här vid din sida! vare sig du vill det eller inte, för jag vill inte att någon ska såra dig!

Du kommer alltid att vara speciell för mig, det finns ingen som är som dig! Tro mig, det finns ingen som vill mer väl än dig :') (L)

Jag älskar dig chrissy, tro inget annat! I'm always here for you honey! (L)(L)(L)(L)

2007-11-18 @ 20:54:56
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Jessica

Älskling.
Först och främst, anledningen till att jag inte svarade på dig igår var att jag pratade i telefon, jag har jättesvårt att göra två saker samtidigt. Det har ingen som helst anledning med att göra att jag inte vill ha kontakt med dig, eller att jag inte skulle tycka om dig att göra. Jag menar verkligen när
jag säger att jag har saknat att prata med dig, därför jag vart så glad över alla kommentarer och det dom senaste dagarna. Sen har jag vart lite trött och inte orkat svara på den långa än, men det kommer. Lovar.

Sen kan jag förstå vad du menar med att du saknar någon som känns bara "din". Men du ska veta, att det inte alltid är lätt att ha en så nära vän.. Jag hoppas iallafall att du vet att jag finns här, du kan alltid ringa om du skulle vilja liksom :) Tyvärr är det inte gratis med mobilen, men ändå. Du är en otroligt, otroligt underbar fin person i mina ögon gumman. Du ska veta att jag känt exakt samma sak som du beskriver i inlägget, någon gång är det din tur, då kommer du hitta din soulmate till kompis. Sen gäller det att aldrig släppa taget.
anyway, jag är här för dig hjärtat. Du är one of a kind, och jag menar verkligen allt jag sagt!!
Jag älskar dig massa (L)

2007-11-18 @ 21:21:36
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ungefär som jag då..

2007-11-18 @ 21:50:19
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Stinaaa

Finaste du. Finaste, finaste, bästaste Du.

Åhh.. jag börjar nästan böla av ditt inlägg - dels för att jag verkligen ser dig som en av mina allra närmaste vänner, och dels för att jag känner igen mig så mkt i ditt inlägg.. :)

Precis såhär kände jag för några år sedan, och visst - det var då. Men jag kände som du känner nu - och jag vet hur jobbigt det är.. Kanske inte känner fullt ut som du, men tro mig - jag har iaf haft känslor som är på ett ungefärans lika jobbiga.
Sen kom min Becca från ingenstans - bara det att vi gått i samma klass i hundra år och typ ignorerat varann ^^ - och nu är vi som ett pussel.

Chrisseluran.. åh fy, jag förstår verkligen, verkligen att det känns jobbigt! & nu känns det så jobbigt i mig, att det känns jobbigt för dig - om du fattar? ^^

Ja.. men alltså, du är en u n d e r b a r person.
Du är en underbar vän, det ska du ha klart för dig!
Jag litar på dit till tvåhundratio procent Chrissy, och blir alltid uppiggad av ett samtal med dig (:
Du är otroligt omtänksam, bryr dig alltid & vill att man ska må bra. Det är liksom de finaste egenskaper en människa kan besitta - och du betyder så himla mycket för mig!

Jag är hundra procent säker på att det känns bättre om ett litet tag, för jag lovar att vi, dina vänner, finns här för dig - oavsett tidpunkt - trots att vi inte pratar varje dag.
& det här med MSN - ska jag vara ärlig tror jag att alla blivit lite smått trötta på MSN, jag är t ex i princip alltid inloggad som offline-visning. ^^ Så jag tycker verkligen att du ska försöka att inte ta det personligt, det kan ju bero på vad som helst liksom, att man kanske inte har tid att prata bara..

Suck, fy, det är alltid svårt när man känner att man glider ifrån vänner - men du ska veta att jag alltid finns här, ståendes, sittandes, vindruveätandes & broccolipratandes - för dig, alltid. Oavsett tid, väder, kläder & avstånd.
Tvivla aldrig, Chrissy.

Du är underbar :*

2007-11-18 @ 23:50:32
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se
Postat av: Lisa

Jag förstår vad du menar gumman! Vad bra du är på att uttrycka dig :O Liksom, på msn så har jag nääästan jämt på upptagen, så jag ser inte vilka som loggar in, men jag brukar ändå kolla online listan då och då, så om jag ser att du är online så är det givetvis att jag skriver! du brukar hinna först ibland bara. & liksom shit, jaaa, jag vill inte att vi ska förlora kontakten, o liksom jag vill skriva tusen saker o få fram allt jag har att säga men det går typ inte för jag är så trött så jag skulle kunna somna här och nu ... -.- men liksom allt som alla andra har skrivit stämmer så bra! o jaaa, jag förstår verkligen hur du menar.. du & jag borde ta ett samtal någon gång? liksom jag vet att jag och jessica kanske räknas som sådär tajta du vet, o det är vi ju, men du är ju också med förstår du!! liksom alltså, ååhh, så svårt att förklara, men jag hoppas att du förstår lite. men du ska veta att jag finns här iallafall, o nu känns det som att jag upprepar mig, men ja, det gör jag!! o shit, mina ögonlock faller snart ihop .. men vetu, idag så kollade jag onlinelistan speciellt efter dig för jag hade världens chrissy.absistens, men så ba varu inte online din plutt -.- då tänkte jag ringa, men my telephone had no batteries. så typiskt. ellerhur? men alltså. we nees to talk hjärtat! jag finns fortfarande här :) o nu babblar jag. men ja, alltså, aa.. haha, puss&godnatt sweetheart!

Du är en bästa vän :*

2007-11-19 @ 00:12:16
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: idaa

åh älskling. jag är verkligen för trött för att komma på nåt braigt att skriva. men jag förstår hur du känner. jag saknar också EN sån vän. sen spelar det faktiskt ingen roll om man har många för det är en sjuk saknad. mm.. jaja jag hoppas att du vet att jag älskar dig även om jag är sääämst på att skriva på msn o det gäller absolut inte bara dig o det hoppas jag att du vet!!! PUSSSS

2007-11-19 @ 00:24:38
URL: http://idaao.blogg.se
Postat av: Kim

Chrissy my sötnos!
Sitter i skolan på lektion & jag blir helt "aow" av att läsa ditt inlägg. Jag
vet med mig att jag inte alltid skriver "hej" till dig på msn - men det är inte menat ngt illa utan jag är dålig på att hålla kontakt, via msn och allt ! men vll att du ska veta att du är sjukt söt & att du betyder väldigt mkt för mig -Du är en extremt bra person & har grym personlighet, det tkr jag verkligen. & du kommer hitta din bästa vän!
du är grym!

2007-11-19 @ 13:41:50
URL: http://metrobloggen.se/poseban
Postat av: Linnea

Sådär är det nästan för mig med, jag har ingen jag kan säga allt till! Dock så kan det vara för att jag har sjukt svårt att blotta min själv för folk, jag säger sällan om jag mår dåligt osv. Dock så säger mina vänner allting till mig. Jag brukar också känna mig utanför ibland,.
Men får sig värsta tankeställaren nu, men prata med dina vänner om det :)

2007-11-19 @ 19:14:02
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Linnea

Sådär är det nästan för mig med, jag har ingen jag kan säga allt till! Dock så kan det vara för att jag har sjukt svårt att blotta min själv för folk, jag säger sällan om jag mår dåligt osv. Dock så säger mina vänner allting till mig. Jag brukar också känna mig utanför ibland,.
Men får sig värsta tankeställaren nu, men prata med dina vänner om det :)

2007-11-19 @ 19:14:39
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se
Postat av: carro

att du ens tvekar :O
känner igen det där jättemycket . fast nu har jag brownie :)

men du betyder fett mycket älskling!
JAG ÄLSKAR DIG!

2007-11-20 @ 17:17:59
URL: http://carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0