Mitt höstlov :)

Har varit otroligt roligt :D helgen kommer jag inte ihåg så mkt av, men den var nog ganska slapp, skönt det liksom. Vila upp sig lite. På måndagen började vi att flytta affären om jag inte minns fel men vi gjorde iordning lite iaf, jag hjälpte till. Nu är det klart och jag tycker det blev jättebra!
tisdag: jag tog en fika med Ida, längesen jag träffade henne, så det var mys att snacka lite :)
onsdag: klippte mig på förmiddagen och åkte sedan in till Norrköping för att hämta REBBOO! <3<3<3<3 vi gick på stan och åt tacos o massa ;D
torsdag: Jag tog med Rebboo ner på centrum och visade lite, sen gick vi och fikade på p2, myyyys :) när vi kom hem så bakade vi chokladmuffins, de blev jättegoda :D sen på kvällen gick vi på gratisbio! Pirates of the Caribbean 3, ja vi har sett den men vadå det var gratis och det är mys att gå på bio, så vi köpte godis och gick dit ;D sen hem o hade ruligt, lyssnade på gamla skivor haha och ööh inte lyssnade vi på smurfarna :O .. 8-) HEHEHE. Så spelade vi spel, Rebboo har hittat en ny favorit, och jag gjorde bort mig några gånger, men vadå, efter klockan tolv har min hjärna en IQ-befriad tid (a) typ.
fredag: vi gick upp och gjorde oss iordning, tog bussen in till stan och GICK ända upp för Kafé Kuriosa ligger där xD så köpte vi 6st bullar, två av varje sort, sen moffade vi i oss dem på bussen till Sthlm sen ^^ asgott! haha o på bussen var det två småpojkar som hade jättekul o skickade massa bilder via bluetooth HAHA och Rebboo skickade en med porrmormor på ... 8-) HAHAHAHHAA det var såååå kul! Aoo o så kom vi fram, Rebbo lämnade mig till de andra tjejorna som var på centralen, hejdå med henne, du är bäst :* tack för dem dagarna!!
Jag, Idaa, Natalia, Lisa, Kiim, Jessica och Naty hängde på centralen ett tag haha tills jag, Lisa och Idaa åkte till Frihamnen och kollade på IDOL-repet :D haha jag har ju aldrig varit där så det var ju kul. Jag hade velat gått på kvällen men det blev inte så.. sen iaf så åkte vi till Uppsala, jag hade varit så sjukt kissnödig hela dagen :O men när vi kom på tåget så ah .. hahaha fanns det en toa :p Väl framme så träffade vi Knasbollarna och några till, satt på donken ett bra tag, gick hem till Idaa, hahaha o liksom KUNDVAGNEN! xD HOST, Lisa hade tunga väskor -.- o min femma är borta :O miss you <3 hahahahaha xD Sen köpte vi godis o åt det sen ööh ah så gick vi ut för att det började snöa!!! :D:D:D:D:D:D typ klockan ett på natten xD så tog vi massa roliga kort och rulla runt i snön .. 8) vadå man ska ha barnasinnet kvar!
lördag: En riktig slappardag! :O o jag vaknade flera gånger haha, första gången typ tio i åtta sen gick vi upp typ tolv, det är jobbigt att vara morgonpigg ibland -.- på kvällen kollade jag och Idaa på en jättekonstigt film xD hahaha men vi hade godis och chips iaf :* yeah sen på kvällen/natten tror jag att jag blev lite flum och till sist frågade jag om Grynet var Dannys mamma xD hehe no comments, men jag är närsynt bara så ni vet!
söndag: vaknade faktiskt inte förns elva idag! haha vi skulle se reprisen på IDOL, åt frukost, tänkte baka men orkade inte, gick ner till ICA, köpte lussekatter! :D haha whihihi, sen äta det och dricka varm choklad, det var mysigt ;D sen skulle jag åka hem :O men liksom, tack Idaa-a-a-A-A-a-A! haha det var jättekul att få hälsa på dig :) du ä braaaa <3

jamenja alltså bilder kanske kommer sen oxå, några stycken, men nu måste jag faktiskt sussa snart! :O
PUSS&HEJ!




o liksom, Björn Gustavsson e SÅÅÅ TOP NOTCH! xD HAHAHAHAHAHA! Alltså han kommer ju knappt ut från Whiteroom :O
så bra ;)

Kommentarer
Postat av: idaa

men SSSCHH!! vi bakade (a)
hihihihi (L)

2007-11-04 @ 21:31:11
URL: http://idaao.blogg.se
Postat av: RebbUUUUUUUUUUU

HAHAHAHAHAHAHA, åhh spelet (L) AHAHHAHAHAHHAAHA

2007-11-04 @ 21:31:40
URL: http://rebboo.bilddagboken.se
Postat av: Lisa

HAHAHAH, men vadååå, gick ni inte och lämnade tillbaka kundvagnen? :O

2007-11-04 @ 22:38:18
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

JAG STÖR MIG VA SNYGG DU BLEV I DEN NYA FRILLAN !!! -.- xD

2007-11-05 @ 21:39:07
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0