Mysig onsdag!

Aoo dagen började med att jag och Maria skulle ta tioöversju-bussen imorse, en halvtimmes sovmorgoon liksom, om bussen inte hade varit försenad hade vi hunnit men nu kom vi typ 4min försent, inte så farligt, de hade inte ens tagit närvaro ^^ vi hade bild dårå på EOSEN. Kan inte säga att jag tycker det är så kul haha men det är inte så jobbigt iaf.
Efter det hade vi svenska o sen lunch. Egentligen skulle vi haft kulturhistoria efter lunchen men den var inställd så ALLA som inte läser språk fick åka hem -.- fast jag hade inte viljat åkt hem iaf för jag, Rebecca, Amanda, Camilla, Emma, Oscar, Matilda, Sofia, Siri och Amanda gick och fikade på café nybryggt, det var mysigt!! :D o så helt plötsligt kommer en som jobbar där och ställer fram godisskålar :O värsta generööös! hihi. Till slut var det jag och en till dansare och resten teatrare, alltså teatrarna är så mysiga och roliga!! xD haha I like them :) sen hade vi franska dårå och efter att fått tillbaka våran riktiga lärare så är det MKT roligare!
Var lite tid kvar innan bussen skulle gå så jag gick en sväng på stan, köpte godis och gjorde sedan sällskap med Madde, Sandra och Malin på bussen ;D och Sandra förändras aldrig haha, hon pratar STUP I ETT. Men hon är söt xD Höhö när jag kom hem var det piano&sång som gällde, min sånglärare frågade om jag ville gå på storbandskonserten som skulle vara på Bergska så jag hade bara en halv lektion. Så skulle jag gå upp till pappa o säga att han inte behövde vänta men så hade han åkt iväg en stund tydligen, gaah o så när jag gick tillbaka till musikskolan så var inte hon kvar xD så gick jag i KYLAN till Bergska o så ringde, ringde, ringde o ringde jag men aahhh åh va jobbigt när inte folk svarar -.- o så gick jag tillbaka till affärn igen o då var han där, sen gick jag en stund på konserten iaf och sen gick jag hem och det var svinkallt! Jag har dessutom tappat bort min hemnyckel så in kommer jag inte, därför fick jag ÄN EN GÅNG klättra igenom toalettfönstret o så skrapade jag tån i tegelväggen -.- HAHA men alltså nu orkar jag inte skriva mer..

imorn är det friluftsdag, ska med tjejerna till friskis&svettis ^^ haha. PUMPA PUMPA MUSKLER 8-) sen ska jag kanske följa med Amanda&Camila F till Paus o äta sallad :D

HARE GÖTT, måste göra läxor nu som vanligt men ah pusspuusss!!

Kommentarer
Postat av: ebba

Var köper du helst dina skor? :)

2007-11-14 @ 20:09:59
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Hanna

Ha en fortsatt bra kväll :)

2007-11-14 @ 20:12:45
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Sara

om du fick sovmorgon så du kunde åka med 07.10 bussen, då åker du alltså 06.40 va jobbigt!! xD

2007-11-14 @ 20:34:25
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

okej vilken tur :) ja som klagar att ja får gå tidigt. 06.55 liksom 8) haha, men nästa gång tänker jag "det är mer synd om chrissy som får åka tidigare" så ler jag o känner mig stolt att jag inte ska klaga, eller typ nått. Ha så kul med pluggandet, är dock inte avis 8)

2007-11-14 @ 20:47:49
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: ebba

Jaså! Vad spännande! Så då har du rätt många par gymnastikdojor? :)

2007-11-14 @ 20:50:16
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: ebba

Det kan verkligen vara skittufft, absolut! Speciellt om man verkligen mixar med en söt klänning till ett par tuffa dojor, eller varför inte ett par bagyjeans till små söta sneakers? :) Jadu, det hoppas jag med! :D

2007-11-14 @ 20:55:44
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0