Seg dag

Imorse fick vi ha dans med EOSEN för att våran danslärare var sjuk. Det var inte så roligt, har gjort det där typ tusen gånger, nu vill jag börja dansa lite mer!
Sen hade vi matte, det gick framåt ;D lunch efter det, vi fick något som såg ut som ris men samtidigt potatis xD jag tror det hetter bulgur o sen kebab, aah gott! Det följdes av svenska och engelska, sen hade vi ingen dans på eftermiddagen för tvåorna har koncentrationsdagar som lärarna måste vara med på.. så vi fick sluta tidigare, fast innan tittade jag lite på teatrarna när de repeterade "Glasblåsarens barn" duktiga var dem.

Nu är jag alldeles färskt hemkommen, har hunnit äta lite.. ska träna lite piano&sång nu hade jag tänkt :)
haha och jag är ganska så trött, somnade flera gånger på bussen hem, jag höll på att bryta nacken där några gånger ;p men det gjorde jag inte som tur var.

"Halleluja jag blev slagen som barn, skitsamma jag är glad för en dag
Delar lägenhet med en halv jugoslav, skitsamma jag är glad för en dag
Jag blir full på en öl, jag är glad för en dag
Välkomna ska ni va till glad för en dag....."
hemsk text men liksom den sätter sig på hjärnan.. det är Rebbos fel, hon som skickar alla konstiga låtar :P

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, o ja är värstastolt över dig me matteprovet, hihi. bra att du är färsk hemkommen, hihi. kul va de 8) eller ja, dålig humor kanske, jaja xD

2007-11-06 @ 18:56:30
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Lisa

hahah, men vadå, tog ni inte tillbaka den efter att ni lämnat mig? :O

2007-11-06 @ 20:00:44
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0