shoppelishopp o stress! :O

jaaa alltså det blev sjukt stressigt där på slutet, jag skulle få skjuts hem från stan idag, för mamma skulle åka in och kolla kläder till 40-årsjubileumet för Bergska skolan på lördag, men hon hann inte köpa nåt eller hitta nåt för att jag var tvungen att hinna hem till min piano&sånglektion *dåligt samvete* men jag fick tre tröjor.. (a) hehe en svart långärmad plus två stycken toppar, 2 för 98:- värsta bra! o nu har jag upptäckt vart alla snygga kläder på H&M är....hahaha det var längesen jag var på övervåningen, men jag har trott att det bara var barnkläder men det fanns tydligen ungdomskläder däruppe oxå, jag som aldrig brukar hitta nåt förutom underkläder där, assåå haha men man ser inte ungdomsavdelningen utifrån sådetså! xD
Jag kom typ 10 min försent men fick ändå 20 min o så blev jag ju då 5 min försen till sången men äsch jag var hennes sista elev på dagen så att hon drog väl över. Allt ordnar sig liksom! :D och jag blev jätteglad för hon sa att det var så bra hela tiden haha och att jag fick fram fina toner, jag sjunger på franska nu ser ni, det är inte det allra lättaste men askul, underlättar ju om man känner igen låten och det gjorde jag, Edith Piaf, har sett en film och skrivit om henne dessutom i franskan, passar värsta bra.

"Run DMC ft. Aerosmith - Walk this way"

it's good!


juste.. jag fick G+ på historiaprovet -.- JAG VILL HA VG eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Sassa

vi dansar till nån Edith Piaf låt x) tror jag det är iaf. dasnlärarn ba: det är heligt att dansa till den här musiken. blabla. sen står han å sjunger med på franska x) så klockren. haha, han är flum. fridans är flum!

2007-11-07 @ 20:39:12
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa
Postat av: Sassa

haha, jaa. tobbe va med! vi åkte till å med å kolla på en sån där som va på söndagar. när dom tävla :) han dansar på samma dasnskola som jag sen är han hip hop lärare med. men det va jätte kul. jag saknar det (a) men so you think you can dance är med kul :)

2007-11-07 @ 20:58:34
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0