Skinnjacka m.m

Har provat jeansen idag, dem var såhääääääääär snygga!! VILL HA, MÅSTE HA, MÅSTE HA INNAN JUL (a) plus en skinnjacka som jag hittade på stan på Carlings idag, finally har de fått in nya, o så hade de en assnygg topp där oxå en lite längre whaaa och så ska jag köpa streetskor hos pappa, svarta addidas med guldränder :) fast det är klart, jag måste ju jobba ihop det där men det fixar vi, idag ställde jag upp nästa alla pjäxor där nere, får göra resten imorn lr nåt och så får jag väl hjälpa till med massa annat om jag ska få allt det där, dem kan ju dra på julklapparna oxå xD höhö.

Nu ska jag duuuscha, känner mig så ofräsch, eller iaf mitt hår! ;P hiihihi vi har fått värsta fint i affären och i spat, bubbelpool o allt :D mysmys! Så har dem satt upp en stor skylt ovanför dörren, coolt liksom. ;D Alltid kul med lite förnyelse. De har ju fräschat till massa i lokalen vi har nu. Aah jag är hungrig oxå :O foodfoodfood here I come!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Näe, det va inte det! Men nu har jag fått bort det på någe vis :P hahha (L)

2007-11-23 @ 19:00:12
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Lisa

HAHA, du o jaessica ba hade värsta diskussionen i min blogg xD HAHAHAHAHHA, sweetie där!! liksom.. ihh, kommer itne hiåg vad jag skulle svara på.. men söt äru!! :D kul att du hittat så fina jeans! o liksom TJOHEJ va mkt du ska köpa :O *avis*

2007-11-23 @ 19:22:09
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0