snart blire sängen

Whiho! Som alla kan se har jag försökt mig på att göra om min bloggdesign, haha jag blev nöjd denna gången, får se hur länge jag har kvar den här 8) brukar ju byta ganska så ofta haha!

Ska inte göra så mkt mer idag förutom att äta kvällsmat och gå för att sova :D jag är trött huhu och det är ju bra om jag inte försover mig, har för vana att ligga kvar lite för länge (a) jag vaknar alltid när klockan ringer men om jag går upp då är en annan sak hehe.

Ni får sova så gott, imorn äre fredag, har inget speciellt planerat förutom att jag måste bli klar med historian någon gång ;O ujuj fick förlängt till måndag, det var snällt tycker jag!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

men de e ju ett och ett halvt år dit, för ja tror inte ja gör de i sommar, men man e ju där två veckor sen bara om man jobbar kvar efter..

2007-11-22 @ 21:47:05
URL: http://rebboo.blogg.se
Postat av: vibbe

*ignorerar*

men ååh, så söt blogg du haaar nu!!! :) *som alltid* :D
den blev jättefin, verkligen!! :) (L)

2007-11-22 @ 23:05:09
Postat av: Linnea

åh, vilken snygg desing du fick till dära höörrrudududuuu!!

älskar färgen, den var som härlig :D haaaave a niiice day :)

2007-11-22 @ 23:29:29
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0