Stressig måndag

Ohja när man äntligen har fått en ledig måndag pga av att vi hade Öppet Hus i lördags, ja då har man läxor :/ jag börjar alltid försent med allting så nu sitter jag här. Vi ska skicka in det här arbetet idag och lämna en "fysisk" kopia imorn så man slipper inte undan, jäklar. Det är väl bara att börja skriva igen då, sen kanske jag kan få liiite fritid, ja tack! -.-

Huhu förövrigt så var jag jätteduktig i förrgår och städade faktiskt mitt rum på sisåsdär en kvart :D YAAAY!! I'm very proud of myself actually ^^ ne men jag har väl inte så mkt mer att säga.. igår var jag på julskyltningen o lite sånt trevligt, fick i mig ett par skumtomtar och lussebullar 8) MMMMM (:

ajja time to do som business! Tjosan ^^

chocolate bear <3 barbie (hahaha xD) snyggt asså.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken härlig och glad blogg ;)

2007-11-26 @ 09:01:31
URL: http://jehssica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0