Tisdag 13/11

Hej och godagens! Idag började vi morgonen med dans :) och så fick vi en ny koerografi, assnygg :D jättekul var det och så körde vi en jättelång uppvärmning fast hon sa att vi bara skulle göra en kort idag xD fick ha ihop med Eosen eftersom att Anna är sjukskriven :p

Sen hade vi matte, lunch (chili corn carne <3) fast utan ketchup :O så ett MINUS där tyvärr haha. Efter lunch hade vi kort svenska för att vi skulle hinna ner till Degeer-hallen och kolla på musiktreornas "Son-konsert" handlar om försoning. Den var väl bra men jag har inte orken till att sitta o lyssna på sånnadär långa musikstycken, det måste hända nåt på scenen samtidigt för att jag ska ryckas med ^^ men i slutet blev det drag (trodde jag) men det var väl för att vi satt så högt upp, det blev ingen känsla för det var så lågt ljud -.- låtarna var ju bra liksom. Ajja de var duktiga ^^ trummgrejen och soppkvastarna var ändå bäst! haha.

Hoppas att jag kan gå på tvåornas dansföreställning på torsdag, ska bli kul isf (; få lite inspiration kanske!

Nu ska jag duscha, sen läsa ut engelskaboken och samt läsa lite i svenskaboken. Sen får vi se om jag hinner med att läsa lite historia, tillochmed kanske börja skriva. Det märker vi höhö. 20.00 är det Andra Avenyn. Jag visste inte ens att det gick på tisdagar förns Jessica sa det xD

måste berätta en sak som hände igår i maten:
Jag: Neej, jag har lock för öronen! -.-
Camilla: Håll för näsan och blås!
Jag: Håller för näsan, blåser med munnen.
Camilla&Jenna: hahahaha
Camilla: Var du allvarlig?! :O xD 8-)
Jag: .... (a)
(sen när alla fått reda på det)
Alla: HAHAHAHAHAHA!

men vadå man blåser inte med näsan, faktiskt!

hejdåvinkelivink ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, det är lugnt Chrissy, jag förstod dig ^^ Drev bara lite (a) xD HAHAHA men han är liksom inte snygg, han är inte söt heller. Men han är inte ful. FInns inget ord för sånna som han, haha ^^ du förstår vad jag menar, hoppas jag x)

Nej nej, jag ska inte försäga mig igen! lätt att glömma bort vilket avsnitt man pratar om, farligt det dära!
Allså min skola är ju byggd så, att lärarna ska vara mer än lärare. Därför var det nog lättare, för man träffade dom ju mycket utanför lektionerna. Ska inte gå in på hur det kommer sig men det var så iallafall xD Det är så jäkla krånligt allt det där. Det är nog olika från skola till skola :D Tror inte jag kommer komma någon lärare så nära på den skolan jag går på nu tex xD Jag saknar mina gamla lärare :( När vi hälsade på där var dom som värsta kompisarna, bästa lärarna ever helt enkelt. O nu fick du ta ett litet sentimentalt moment där, men det hoppas jag att du överlever med xD Hjälp vad jag rabblar massa skit :O

Hahahaha, ja men det är har ju hänt på riktigt. Fast finns det något stort fall i Sverige? JO JO JO det fanns det väl? Det var någon tjej lärare som haft sex med en kille i sin bil eller något, undrar om det var i Sverige? Äsch vi säger att det var det :D
Så det kan ju hända liksom, fatta vad mysko det skulle va :O Hjälp liksom..

O nu fick du också en uberlång kommentar, HAHAH vi måste seriöst börja snacka igen xD
-----
HAHA och appropå ditt inlägg, jag akn typ se det framför mig när du sitter där och blåser, hahahah xD Klockrent Chrissy ^^

2007-11-13 @ 18:42:10
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Sassa

hahaha x) du är så smart. nee, jag ska inte mobba. vi dansa också i dag :D
:*

2007-11-13 @ 21:56:51
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa
Postat av: idaa

hahah, ibland kan man tro att du e blooond :D

2007-11-14 @ 11:03:09
URL: http://idaao.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahahah men allså jag hade ju inte SÅN kontakt med lärarna xD Den var mer än lärar-kontakt. Så jag menade ^^ Liksom vi pratade om annat än bara skolgrejer, och skojade och sådär xD På onsdagar var sista timmen typ bäst, då var det bara vi nior kvar i skolan. Lärarna vart helt annorlunda, typ flumma runt med oss och grejer, hahahah ^^ Awh, I miss it :(
Nej jag har aldrig fått bättre betyg för att jag haft bra kontakt med en lärare xD Det kan jag lova dig. Den lärare jag typ hade bäst kontakt med var i matte, och i matte fick jag knappt G liksom^^ Så det var ingenting sånt. Hur är det för dig då ? ;)

Haha men allså eleven var ju med på det, så det var ju inte direkt något överfall. Men det är ju fortfarande olagligt ^^

Naw, vad duktig du är .D jag gjorde min religion läxa igår jag ^^ Då kände jag mig stolt :D
Vad tyckte du om gårdagens avsnitt då?

Whiiiii, nu ska jag svara klart på resten av kommentarerna, sen plugga lite. Men du, hjälp mig gärna i min blogg, nya inlägget :* Puss på dig sötnos :D

2007-11-14 @ 18:47:43
URL: http://jessicaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0