godnatt

åh jag som hade hoppats på att Stina kunde komma imorn, men stackarn va sjuk.. det är inte någon annan som har lust att joina mig imorgon? Jag är ensam hemma, så det skulle vara trevligt med lite sällskap..

ne men nu ska jag iaf sova!!
ska bli MKT skönt, har svinont i ryggen, jag säger då det, allt datasittande gör verkligen inte gott asså.. :P får nog dra ner lite på det.
nana och idag har jag dansatdansatochDANSAT här hemma, rockat loss rejält ^^

det var sämst att Sam inte åkte ut ur IDOL, hur f*n röstar svenska folket?! :S
SKÄRP ER LIKSOM.

nighty

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa svenska folket borde skämas!!! -.-

2007-10-27 @ 13:17:47
URL: http://sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0