Linköping 18/10 med Pernilla!

Det var så sjukt kul igår! :D Lite lång väntan men vad tusan, jag hade ju Pernilla :) Vi strosa omkring i Linköping, var inne på Åhléns och rensade lagret på S.O.S ;) Hon i kassan ba "ska ni köpa upp hela lagret eller?" sen frågade hon Pernilla om hon skulle ta kvittot ifall det skulle vara nåt fel på skivan, liksom hon har ju inga singlar sen förut 8) HAHAHAHA. Det var kul!
Så satt vi på Mackedonken och hade oss, gick på toan ett antal gånger haha. Sminkismink typ. Sen fick jag sitta i mörkret en gång men det går ju det med :p höhö. Sen när vi skulle gå och ställa oss i kö så kommer Ola där i bilen :O haha o Pernilla sa att han kolla, xD yeah o så ba släppte de in i den andra ingången först, snacka om att vi blev irriterade, haha så vi kutade, hittade en tredje ingång som ledde ner till Intersport och sen upp o ställa sig.
Efter det pratade Pernilla lite med Therese. Köa köa och när vi kom fram:

O - åh, låt mig tänka.. (sa nåt namn).. Helena?
C - nee, C!
O - aha Chrissy!?
C - aah haha ;D
O - *tänker* öh är det R efter Ch? (HAHAHA andra gången han frågar, han e blond 8-)
C - ja ^^ jag heter Christine men jag kallars för Chrissy.
O - aha du heter Christine men du kallas för Chrissy! (hahaha xD)
*kram*
O - Ses vi i Värmdö? :D
C - Nee ;O Uppsala :)
O - okej, vi ses snart!

Sen var Pernilla superdupermegasnäll och bjöd mig på en singel, tack :*
Innan vi kom fram så ba ville han ha sin jacka för han frös xD så bad han Therese o så kolla han på mig o ba "hon hatar mig (a)" haha värsta söt xD
andra gången:
O - vänta nu kan jag det! Chrissy?
C - jaaa!
O - hum, du är en av huvudpersonerna på hemsidan va?
C - .. :O hehe jaa, jag känner Lisa&Jessica och dem där. (hahaha)
O - *fniss* (tror jag)
o sen KRAAAAAAM och så tacka han och sa att vi ses i gen o blabla Hejdåå :D

hihi sen skulle vi åka buss hem och vi tog den sista och då var man tydligen tvungen att byta nånstans och det var ju så mörkt så jag visste liksom inte vart vi skulle stanna, men jag hade busstabellen med mig så jag såg vilka hållplatser den skulle stanna vid. Sen typ missuppfatta jag så vi tänkte gå av mitt i skogen ;O vi ba HJÄLP, backar in xD men iofs så var det en mack i närheten men ändå.. haha sen när vi var hemma i Finspång så när vi skulle gå av, jag ba går lite för tidigt och när den stannar så brakar jag in i allting HAHAHAH hej vad vi garvade! men de va kul ^^

ååh nu orkar jag inte skriva mer, men yes jag sov i tre timmar förut ;O snacka om att jag var trött!
o Mattias ba hängde löst :O usch.
jaja hare bäst, puss!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG HÖLL PÅ ATT SVIMMA NÄR HAN HÄNGDE LÖST.
seriöst :| hahha, det rimma.
löst. seriöst.
(haha)

2007-10-20 @ 00:17:04
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

WHEEEEEI, och det betyder också att jag kommer få se/träffa honom på fredag :D:D:D:D:D whiwhiwhiwhiw!!!! ^^

2007-10-20 @ 01:46:01
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHA "huvudpersonerna på hemsidan" liksom ofta man säger så :O Men HAHA kul ju xD Han vet who you are på hemsidan :) Sötnöt han är. Nu ska jag iväg och träffa han snart (om massa timmar, yeeah) jag vill också till uppsala förresten :O Men Pernilla har lovat "min" bilplats till en i hennes stall. Så det är inte säkert än. Värsta jobbigt xD

2007-10-20 @ 07:35:22
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, jag ba "får jag en kram?" (a) o han ba "aa" sen ba "jag ska ge en kram från min kompis chrissy också" han ba okej... sen ba "och en som heter jessica, hehehe... och sen från alla tjejer i min klass! ... EHEHEHEHEEEE" hahahahahahaha 8-) fast jag tror itne att man får kramar. men endå :D

2007-10-20 @ 12:36:36
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha jaaa ellerhur!!! xD men jag kan ju hälsa från dig iallafall :D:D ?

2007-10-20 @ 13:27:05
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

jaaa, det kan jag ;D

o jaa, jag vill också ha en så bra kamera :'O den är asbra >.

2007-10-20 @ 14:23:48
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

awwwh tack, hoppas jag oxå...
-
värsta söt ola är, han ba har krull igen :O

2007-10-21 @ 00:16:10
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: jennifer

Tack sweetie! (L)
Du är så undebar gumman! Glöm aldrig det! (L)(L)

2007-10-21 @ 11:34:50
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Pernilla

åååhhh, läste de här först nu :'D hahaha men TACK FÖR ÄN ÜBERROLIG DAG/KVÄLL ^^ hahaha lätt en av dom bästa gångerna!!! (L)(L)(L)(L)PUSS PÅ DIG!!! (L)

2007-10-21 @ 20:19:39
URL: http://pernillaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0