Love is wicked

yeah, den låten har satt sig på hjärnan xD den är skön och rolig att dansa till har jag kommit på!!

en cool sak, fick idén från Idaa, men jag såg att jag haft min blogg i över ett år ^^
1 år och typ 8 dagar tror jag :p
grattis mig till det xD haha.

jag har inte så mkt att komma med nu men ja jag blev bara sugen på att skriva lite blogg, håller på och läser "stone cold" en bok i engelskan som vi ska läsa. Den är rätt så hemsk men det går förvånansvärt bra att läsa på engelska ^^ har bara 11 sidor kvar nu på det första avsnittet vi ska läsa. Sen måste jag träna inför matte&svenska provet.

haha vetni? Från när jag började att skriva det här inlägget så har jag blivit avbruten två gånger, först så skulle vi åka ner till nånting där syrran och mamma är och har sina behandlingar i helgen. Igår och idag har de varit på ett ställe med massa andra massörer och nyttighetsgrejs xD ja men iaf, jag och pappa åkte dit och fika, jag hade ju tänkt mig bullar och såntdär men icke, äpple, banan och jättemörk macka fanns det. *suck* sen när vi kom hem så ringde syster och behövde en grej, så då var vi tvungna att åka och köpa det o sen lämna det till henne. Sen har jag gått hem, känner mig überduktig ^^ men det var skönt.

Nu däremot ska jag posta detta xD haha och sätta igång med pluggandet.

pussciao!

Kommentarer
Postat av: Kim

Du är så söt som skriver kommentarer i min blogg :)
tack!

och faktiskt så tkr jag också att !Love is wicked" är ruuuuuuuulig att dansa till :D mowha PUSS på dig

2007-10-23 @ 15:20:34
URL: http://metrobloggen.se/poseban
Postat av: Stinaaa

Aww, helt rätt tänkt darling! Så fint sagt ^^

Men ja.. precis - vissa är blyga&vissa mer oblyga..
man vågar ju & tar chanser på olika nivåer ^^
även det allra minsta räknas.. :)

Men jooo, jag är säker på att du klarar det. promise!
BARA TRO PÅ DIG SJÄLV KISSAN!.. deep moment ;)

haha.. ha det gott fina du, snart våldgästar jag! (L) :*

2007-10-24 @ 19:18:56
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se
Postat av: Madeleine

Ja, jag tar alltid den bussen på onsdagar.

2007-10-25 @ 19:42:27
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Nina

tröttnar aldrig på den låten! ;)

2007-10-26 @ 16:22:26
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0