New things!

image340Nu är jag hemma efter typ 2 tim på stan, vi hann inte mera :O men ajja det andra får jag inhandla när Rebbo kommer hit :) Det blev ändå en hel del idag, ett par nya jeans (höga) det är ju så modernt nu xP en svart jacka med glittrande svarta prickar typ. En vit tunika och tre andra toppar, så jag är jättenöjd!

Blev lite smått irriterad när jag gång på gång såg massa ungdomar med precis likadan skinnjacka på sig och jag hittade den inte någonstans, okej de kan vara slut, de börjar ju hänga fram vinterjackor nu men ändå. Till slut så gick mamma fram och frågade en och då hade hon köpt den i Ullared -.- men jag ska försöka fixa en sådan iaf! En klasskompis jag pratade med igår hade oxå köpt sin där, haha och så är det ju billigare :p

Om ni vill veta en annan sak så har jag kärat ner mig i låten "Way back into love" med Hugh Grant och Haley Bennett från filmen Music and Lyrics. Sjukt bra, fin och trallvänlig ^^

PUSS! Nu ska jag äta en digestive chocolate bar ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

CHRISSY, ÄR DU VAKEN? DE ÄR JA!! Men nytt inlägg, wihie. Mobilen är seg. Läser när ja kommer hem :-D

2007-10-29 @ 03:32:00
URL: http://www.sariiiis.Blogg.se
Postat av: Kim

jag måste träffa dig nu på fredag :D

2007-11-01 @ 10:38:35
URL: http://metrobloggen.se/poseban
Postat av: Lisa

VÄRSTA FIIIINT :D:D

2007-11-01 @ 16:01:03
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

Nu är jag hemma hörrudu ^^ haha. Men ja det är jättefint de där :) o ja såg en skinnjacka xD men ja vet ju ej om det är en sån du vill ha, men ja tänkte chrissy då endå liksom. Bra jag är (Y) men hallå, jag älskar att läsa dina inlägg dom är speciella & ja älskar även och kommentera!! :O ja vet inte varför, men ja hatar att hålla saker inom mig xD höhö. men hoppas du har haft ett trevligt lov och får en trevlig helg ;D pusspuss!

2007-11-02 @ 12:39:04
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0