TRÅK!

vad är det med alla?! det är typ ingen som är social på msn, haha Natalia kämpar på xD sötnos. o inga är ju hemma heller, typ.
men aaah planering inför kvällen då:
21.00 - En prinsessas dagbok 2
HAHAHAAHAHAHA så ser min kväll ut xD om jag inte hittar nån bättre film på nån annan kanal....
men lite godis har jag allt och chokladbollar, hej svulla!
men som sagt, det är tråkigt att vara ensam -.-
bara för det ska jag sova hahaha.

Ps. städningen har gått ganska bra men är inte klar än :p tusan oxå. men det fixar jag senare eller imorn..

Kommentarer
Postat av: Sara

idag har varit världens tråkigaste dag!!!!!!!helt seriöst, cmdlkfhsdkfhsdghfij :@ :@ xD o vi ba har lika planering på kvällen *TUMMEN UPPP*

2007-10-27 @ 19:41:04
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0