Jazz

Tänkte att jag skulle lyda Jessica och skriva lite, idag hade vi bara tre lektioner och sista var dans :) det är det absolut bästa på schemat, haha. Vi hade Sosso för sista gången, iofs var det andra gången vi hade henne idag så vi känner henne ju inte speciellt men hon är duktig. Hon skulle tillbaka till London snart. Vet inte exakt vad hon gör där men dansar är iaf nåt som är säkert. Vi fick lära oss en kombination på slutet till "pulp fiction" jättesnygg dans tycker jag ;D så det var kul! Sen innan det så körde vi massa jazz och pliéer och skit xD men jag lyckades ganska bra men jag måste jobba med mina armar, när vi stod på tå t.ex och sträckte ut armarna så var mina lite för sträckta och för mkt bakåt tror jag, men jag lär mig :D hennes uppvärmning då, den gick jättefort!! haha hann ju knappt med men efter några gånger så satt den ganska bra. Sen körde vi massa diagonaler och även idag blev man härligt varm ^^ sen var det bara och sätta sig på bussen, svettig och dan, cykla hem och duscha och sedan hade jag pianolektion och nu är jag hemma! Har dessvärre lite plugg att göra, men det går fort :p såå jag hoppas att alla har haft en bra dag :)
KRAM!!

..fresten så står det nu klart att den 26 okt så ska jag till Käkkirurgin i Linköping, LINKÖPING!! Fatta hur läskigt det är, men jag befallde mamma att säga att jag ville ha lugnande. Skulle aldrig klara det annars. Jag hatar tandläkaren! Det var skillnad när man var liten för då hade jag inte lika mkt problem med mina tänder och då fick man ju klistermärken iaf! haha men ja håll tummarna för mig, jag har liksom haft tider där förut men första gången sa de att jag inte behövde så då gjorde jag inte det, onödigt att åka in då ju -.- yeah sen hade mamma ringt och på dem verkade det som att jag redan hade varit där så hon sa inget. Men nu har hon beställt ny tid. Ååh jag vill inte :| men ah efteråt kommer det kännas bättre får vi hoppas och det är ju bra att jag gör det nu och inte senare när jag måste betala för att gå dit :p

Vetni en annan rolig sak?! Idag avslöjade mamma för mig att hon hade bokat en resa till Rom i vår :D Det var på tiden haha, pappa fick det i julklapp för två år sen tror jag. O nu ska hela famlijen åka. Trevligt trevligt!

Ojoj nu blev det längre än vad jag trodde. Haha. Imorgon så ska jag på någon teater som skolan har fixat biljetter till på Östgötateatern. Får se om det är något att ha. Det blir nog trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Söt du är :) Men hallå jag fattar inte. Ska du få tandställning eller ska dom laga någonting? Här hänger vi inte med i svängarna xD
Å JAG VILL OCKSÅ UTOMLANDS!! JÄKLA LYLLOS ÄR VAD DU ÄR
-.- :P (L) (L)

2007-09-13 @ 18:33:08
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

Jahaaaa, iiih jag lider med dig! Fy, jag hatar också tandläkare! Jag har dragit ut en framtand (den låg över dom andra xD).. HELT VAKEN! Och den där jävla tandläkaren fick inte tag om tanden utan slant hela tiden. OOONT det gjorde. fy fan xD Sen samma dag drog jag ut en baktand också, TVÅ på samma dag. Shit pommes att jag klarade det ^^ Så nu vet du detta också :p
HAHAHA men äääshc, rebbo räknas inte... 8-) fy vad ni är fuskiga! xD

2007-09-13 @ 18:54:25
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Sara

åhhh, du, jag ska till Linköping nångång :O vi fick ett kort av mammas syster o dom tyckte vi skulle komma dit. & du bor nära, så då måste vi träffas tkr jag (a)

2007-09-13 @ 19:13:22
Postat av: Jessica

Aaaaaaaj ! Jag har bara haft ett hål i hela mitt liv, det är jag värsta stolt över :D Hahah och detta är så intressant samtalsämne känner jag x)
Jaaa,om jag hade dom pengarna. Åååh jag vill jag vill jag vill jag vill !!! Jag ba måste köpa en miniräknade för 1300... DET GÖR ONT INOM MIG!!! Det hade räckt kanske halvvägs dit iallafall :( hahahaha

2007-09-13 @ 19:27:46
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

För att ska man Läsa Matte C så måste man ha vääärsta miniräknaren. Annars kommer man ingen vart, men det har ju med skolutbildningen att göra. Så mamma betalar. Den kommer ju hänga med hela gymnasiet liskom. Men fatta hur många gånger jag kommer till Norrköping och hem för det där :O det är sjuuukt !

2007-09-13 @ 21:11:47
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag tror jag ska det :) I typ trean eller tvåan tror jag man gör det. och NEJ jag är inte bra ^^ men Matte är asbra att gå ut med ur gymnasiet. Ju högre Matte desto bättre typ. Så jag ska försöka kämpa mig igenom dom där lektionerna för min framtids skull x) hahahah

2007-09-14 @ 08:29:32
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Sara

alltså jag vet inte -.- ^^ typ längre fram, men jaja, skit samma -.-'

2007-09-14 @ 17:48:09
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jessica

JAG SAKNAR DIG !!!! Så nu vet du det också.. 8) (L)(L)(L)

2007-09-14 @ 22:26:53
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0