Modevisning

image337Igår var det åter dags för modevisning! Jag är alltid med och går till Sportbutiken eftersom det är mina föräldrar som äger den haha. Jag och min syster brukar vara givna och så brukar de ta in en snygg kille ^^ haha. Men igår var det jag, syrran, hennes kompis och tro det eller ej men pappa! xD hahah och han gjorde minst sagt succé. Oj vad dem skratta. Han gjorde tillochmed armhävningar när vi gick upp på scenen. Han kan vara rolig han ;D men iaf, det gick jättebra (: sen fick vi mat efteråt och det smakade jättegott, var ju så hungrig. Efter det så var det dans, men tyvärr så ska det alltid vara åldersgräns så man fick ju dra sig -.- HAHA.

Innan själva modevisningen började så skulle jag, Maria och Anna visa upp en dans som vi gjort endast för det här tillfället. Det gick bra! Det var så coolt, de hade sådant där eldsprut medans vi stod bakom scenen för att sedan stiga upp, whiho. Kanal Lokal var där och filmade oxå, haha får väl se hur det blev ;P

image338


















Imorgon kanske jag åker till Örebro för att träffa mina underbaringar och för att se Olaponken again :) ska väl vara duktig och städa så att jag får lite pluspoäng ^^ haha. Hoppas att alla hade en bra fredag igår och att ni mår bra!

KRAM.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-30 @ 18:49:26
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Lisa

gilliga bilder chrissy :)

2007-10-02 @ 15:21:36
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0