oj det var ett tag sen..

jag bloggade, mer än en vecka actually. Men får väl se till att skriva några rader. Vet inte vart jag ska börja däremot, har inte så mycket att skriva om faktiskt men jag har varit i skolan as usual. Dansat har jag också gjort, jag vet det är jättekonstigt att jag får dansa på den linjen som jag går. Hahaha inte alls.

Jag, Maria och Anna har satt våra kloka hjärnor ihop och gjort en dans till Måns Zelmerlöws "Work of art". Jag måste säga att det blev väldigt lyckat. Igår var vi en sväng på hotellet för att öva på scenen. Det var lite halvläskigt pga att de fyra "golven" gled isär en aning. Fast jag tror det blir bra. Har man kunnat haft en orkester där på så ska det väl ändå fungera att dansa. Den här dansen som vi gjort ska vi då visa upp imorgon på modevisningen. Jag själv ska gå manikäng. Visa upp lite nytt och fräscht som vi fått in i affären. Whiho!

But today är det pluggandet inför historiaprovet imorgon som gäller. Måste även bege mig neråt för att prova ut kläderna tills imorn och ha lite sång&piano. Har studiedag idag för er som inte visste, gud vad det är skönt haha. Jag hade velat åkt till Mjölby idag, men det ser inte så ljust ut för tillfället. Har ingen att åka med "/ och det var ju så passande idag eftersom att mamma och pappa ska ha främmande. Allt kommer ju så lägligt.. men än är det inte försent att anmäla sig till att bli min partner ikväll *hundögon*. Finns det någon snäll själ därute som inte har någonting för sig idag?!

Hoppet finns fortfarande kvar. hihi. Have a nice day.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sara

nu kom det ett du ;) hihi.. åhh, vi ba är lediga samma dag, ganska coolt xD xD

2007-09-27 @ 16:50:32
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Madeleine

Fast (normala) orkestrar sitter ju faktiskt stilla, till skillnad från dansare..

2007-09-27 @ 19:05:21
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Stinaaa

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
du är för go lilla gosiga fjuuuun(L)
jag kan liksom inte sluta "åhhh"-a när jag läser det du skriver.. hihi ^^
det brukar låta typ -
*jättestort leende*
"naw.. aaaaaaaaaw!.. hiih.. naaaaaaaaawwww! ..åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!.. tihiihihih.. naawwwwwww!.." and so on, and so on ^^
tack tack tack för att du gör mig några snäpp lyckligare (L) & VI MÅSTE.. ehrm.. eh, GÖRA DET VI SKULLE GÖRA NÄSTA ÅR ^^ i Örebro bestämmer vi oss&tummar! :)

2007-09-27 @ 21:02:42
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0