Räddad

Today have been a rather nice day :) Kom hem för en stund sen från stan. Jag och några andra från klassen som inte såg teatern igår som skolan fixat biljetter till var på den idag. Den var väl sådär, bra skådespelare men lite segt ibland. O så gillade vi inte slutet. "Räddad" hette den. Men kul att umgås och herregud jag höll på att dö i början för en som går i ES3A har det konstigaste garvet jag nånsin hört, första gången jag hörde det trodde jag att hon gjorde sig på men hahaha det är på riktigt och helt plötsligt så ba börjar hon garva och då började jag med och sen Maria som skrattade åt mig 8) öhm ovanligt INTE haha. Men jag kundeinte hålla mig. Seriöst vad får människan sitt garv ifrån xD o så är det värsta högt, alltså ni skulle höra det xD helt sjukt roligt! Ao när jag slutade idag då (vi fick sluta 20 min tidigare fårn matten :D) yeah så stod jag och väntade på bussen, skulle bara åka hem för att ha sång (lite onödigt) men det kostar ju så jag tänkte, äsch jag får väl göra det då. Men så ringde jag mamma några minuter innan bussen skulle komma och jag liksom visste vad hon skulle säga men jag ville ha det klart för mig xD "ne men strunta i det, åk till Sophia ist, jag kan ringa Maria..." min sånglärare alltså haha men det gjorde jag själv ;D o nu har jag ändrat tid för fredagar passar inte x) iaf så åkte jag spårvagn upp till systeryster och hon blev jätteglad fast hon va sjuk att jag kom för hon har varit ensam hemma hela veckan ;O Fredrik ska resa igen när han kommer hem xD haha. Så lagade hon mat och så åt vi , syskonsnack höhö och så råkade jag somna i hennes fåtölj så så roligt sällskap var jag 8) sen var det ju dags för mig att åka ner till resecentrum och möta de andra, men aah lyckad kväll måste jag säga :D gjorde en lite tabbe vid kiosken på Östgötateatern som Maria hade VÄLDIGT roligt åt -.-' men såhär va när vi kom så var jag jättehungrig och jag ville köpa nåt men det var ju så himla dyrt men sen köpte jag i puasen och då hade inte hon i kassan någon växel, jag köpte glass inte bilar som jag hade tänkt från början och då ba "ja men jag kan ta en bilpåse oxå" och då blev det ju dubbelt så dyrt, jag är så dumsnäll ibland -.- men ah jag får väl spara i en vecka ;p hahahaha, o så pratade hon inte ren svenska heller...

ujjjj , nu ska jag sova, jag har såå ont i ögonen och näsan, hata att vara förkyld och så känner jag av i halsen :( blää! men imorgon bär det in till Nrkp igen för att träffa Sara, Sassa och förhoppningsvis Carro! :D förresten så fyller ju hon år idag, ringde till henne innan teatern och grattade! och då förstörde blåsten Sophias paraply som jag hade fått låna ;O jädra blåst säger jag bara! men iaf GRATTIS igen :D <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha precis!! Men aa, den där miniräknaren behövs om jag ska kunna sattsa på lite högre betyg. Men vi får se, kanske skippar matte C trots allt.Jag har ju haft svårt med matten x) Hahaha
*STOOOR KRYA PÅ DIG KRAM TILLBAKA* Jag vet hur det är ,har precis blivit friskt, eller är inte ens helt frisk än. Det suuuuger!! Jag tänker på dig hjärtat (L)

2007-09-15 @ 11:19:13
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Anonym

Heej!
Du har sjukt fin design!!
Och har du hört Olas nya låt?? =D
Kram

2007-09-15 @ 17:39:00
Postat av: Linnea

Det där ovan var ifrån mej ;)

2007-09-15 @ 17:39:50
URL: http://myranz.tjejsajten.se
Postat av: Sara

okej, men jag tror inte det är än på ett bra dag ^^

2007-09-15 @ 18:18:57
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle kommentera.. men jag ville kommentera iallafall!! ehm.. hej (a)

2007-09-15 @ 21:07:08
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0