TACK!

image291

Tack ni som tycker min nya bloggdesign är fin! :D haha men jag önskar att det varit jag som gjort den men det har duktiga Vibbe gjort :) applåd till henne! haha xD vi har försökt att göra så jag kan få photoshop men nejnej Vibbes idé räckte inte hela vägen tyvärr. höhö men jag tycker det blev jättefint!! asnöjd ^^ tack Vibbe! :D

Öhm ja sen jag skrev sist så har det väl inte hänt så mkt förutom att jag går i skolan som alla andra haha, jobbiga dagar och mindre jobbiga ^^ men idag var det otroligt jobbigt, iaf innan maten för jag hade så *PIP* ont i magen och i ryggslutet (you know why) haha. Så skulle vi skriva värsta arbetet på datakursen och jag orkade inte anstränga mig liksom, så det var lite jobbigt.. men jag fick ihop lite text iaf och som tur var skulle det inte vara klart idag. Sen fick vi världens godaste mat, pasta med skinksås! :D :D älskar skolans skinksås, YUMMIII! har alltid gjort höhö. Sen så var gympalektionen ganska kul, vi körde ihop med bildarna idag ;P dem har en gympalärare som mamma känner i idrott (min mamma är gympalärare i Finspång) och så frågade han om det var jag som var hennes dotter.. haha xD o nu ska han hålla koll på mig, så att jag kämpar men ööh hoppas han sa det med lite glimten i ögat (a) för jag har ändå inte han i gympa ;D ibland känns det som att mamma känner halva jordklotet xD på förra skolan så var det fyra lärare som kände mamma, gympaläraren som hon hade jobbat ihop med och som jag oxå kände sen So-läraren som hon umgåtts med i flera år, mina klassföreståndare, en hade hon haft i skolan och en hade hon gått i samma klass som hahaha xD sen får jag rabatt på sminkshopen bara för att jag är dotter till "Sportbutiken" (a) men det är ju kul o ha föräldrar som alla känner till 8-)

ojojoj vad text det blev! kom hem från kören precis, väldigt roligt att Sofia är tillbaka :) träffade Agnes oxå, fick en mkt välkomnande kram när jag kom :D söt hon är! yeah men HARE <3

Kommentarer
Postat av: Sara

men lilla du det är inte Idol idag (a) men iaf, seriöst designen var liksom, WOOOOW, jag diggar den till tusen, värsta himmelriket när man kommer in, tur att du är överst på mina länkar :) mahaha.
-
-
Angånde din kommentar. Men alltså det är lugnt skriv på du, jag lyssnar alltid. Och jaghar nog förstått det rätt så var du och dinmormor jättenära? men åhh, det är jättehemskt, jag beklagar sorgen 1000 gångr liksom, jag vet att det är svårt at tkomma över, man gör det bara inte, men man måste ju tänka på annat men ibland när tankarna kommer, kommer man till tankarna man inte vill komma till & gud va werid det lät sorry (a) men aw, jag finns oxå om du vill prata vettu, tack för stödet, blir mycket starkare ska du veta! men ja, jag ska typ vara hos henne varje dag efter skolan för hon kan typ inte gå ;/ så jag är hundvakt liksom, men mest är jag där för att vara där liksom o imorgon ska jag faktiskt baka muffins, det bara går inte att måtstå ;) hihi. PUSSS (L)

2007-09-10 @ 19:45:55
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0