Äntligen.. !!!! !!! !!!!

Äntligen säger jag bara!! Den muntliga presentationen är över and guess what? Det gick bra :D jag som var såå nervös, herregud vad man kan stressa upp sig liksom.. men sån e jag ;p

En superduperrolig grej är att jag, Maria, Madde och Anna har beställt biljetter till Björns, Måns mfl show i Norrköping i okt! :) Det ska bli väry naaajs måste jag säga. Den killen har humor alltså hahah. Maria tycker att jag är lik han 8) förstår inte varför. hehehEHE.

Nästa roliga grej är att *trumvirvel* vi har köpt ny bil!! :D :D :D och den får vi imörra, sedärni, vi som haft så mkt problem med våran gamla..!

På fredag ska jag träffa girlz igen, Vibbe&co! Whohoo.

O liksom bara för att våren är hääär *VÅRSKRIK* hihi. :'] Det är ju så sjukt mysigt väder ute!

Hade sång och piano idag, och jag fick en ny låt. Det blev "Basket Case" ;) en Green Day-låt haha, men Sofia är rolig, man kan göra typ allt när hon är med :) RockChrissy kommer komma fram! haha xD

Den här bilden bjuder jag på, jag ska alltid bli helt konstig men ajja.

image379

Kommentarer
Postat av: vibbe

ååååh SÅ BRA ATT REDOVISNINGEN GICK BRAA!!! :) :)

AHAHAH rockchrissy!!! xD du måste spela in när du sjunger en rockigare låt så får jag höra!! :O HAHA

WIHOOOOOOOOOOO , du kommer till Linköping
HIHI såå ruuuuligt!!!! :D :D VI SES DÅ VAAA :* OCH PUSS PÅ DIG FÖR ATT DU ÄR SÅ SÖÖÖT!!!!! (L)(L)(L) och juste.. du är visst lik björn HAHAHAHAHAHAH *tänker på när du härmade han i camen* HAHAAHAHAHAHAH PUSSSSS

2008-04-23 @ 22:13:13
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Christina

Grattis!! Alltid lika skönt när skolaarbeten är slut.Snart är det sommar!! På lördag ska jag träffa en massa girls och Vibbe för första gången ska bli skoj.
Ha det så skoj imorgon!! kram

2008-04-24 @ 11:57:27
Postat av: Sara

NEEEEJ VA SÖÖT BILD!! :'D

2008-04-24 @ 20:24:11
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0