BOJKOTTA DATORN!

JAPP DET SKA JAG VERKLIGEN GÖRA FÖR MSN HAR SEGAT JÄTTELÄNGE NU OCH INTERNET OXÅ, JAG BLIR GALEN!! MSN ÄR TYP.. AH JAG FÅR DAAAAAAAAAMP PÅ MSN, ALLTING BARA STANNAR UPP O DET GÅR INTE O SKRIVA MEN SKITSAMMA DET ÄR JU ÄNDÅ KNAPPT NÅGON SOM SKRIVER O KOM INTE O SÄG ATT NI VILL, DET ÄR INTE SÅ HIMLA SVÅRT ATT SKRIVA OCH JAG FÖRSÖKER TA UPP KONTAKTEN MED FOLK MEN NEHE. HÄR KRÄVS DET CAPS LOCK FÖR JAG HAR SÅ LITET TÅLAMOD ATT JAG SNART SPRICKER, ORKA ATT DEN SEGAR SOM DEN GÖR. FRESTEN SÅ HAR JAG NÄSTAN SLUTAT VARA INNE PÅ ALLA SIDOR FÖRUTOM BILDDAGBOKEN OCH MSN, MEN MSN KAN TA SIG. BDB OXÅ. "OPÅVERKAT SKRIPT" (?!!)

jaja weird inlägg, men seriöst.. ingen mobil heller, men det spelar ju ingen roll eftersom det inte är någon som vill prata iaf ;) nu ska jag banne mig klara mig utan datorn, iaf några dagar, en vecka kanske, lr nåt. klart det går, det finns ju massa annat att göra liksom.. blä. o jag vet inte hur man fixar så att den inte ska lagga hela tiden.

bu o bä.

PusspåRebbOo&VibbÄä<3

Kommentarer
Postat av: vibbe

MEN PUSS PÅ DIG!!!!!!!! Smsa från din mammas mobil, så jag har det numret.. så jag har någon att smsa ifall jag har tråkigt!! (a) MEN VI SES PÅ FREDAG SÖTNOS!!!!! (L)(L)(L) PUSSSSSS

2008-04-13 @ 23:58:41
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: vibbe

MEN PUSS PÅ DIG!!!!!!!! Smsa från din mammas mobil, så jag har det numret.. så jag har någon att smsa ifall jag har tråkigt!! (a) MEN VI SES PÅ FREDAG SÖTNOS!!!!! (L)(L)(L) PUSSSSSS

2008-04-13 @ 23:59:13
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Linnea

MEN DU :) vet du vad jag gillar?
att du börjat uppdatera igen :D HIHIHI!

2008-04-14 @ 07:55:58
Postat av: Jen

Starkt gjort :D haha

2008-04-14 @ 12:08:26
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: vibbe

haaaaaaaaaallååå.. nu har inte vi pratat på FLEEEEEEEEERA DAGAR FAKTIST!!!! jag börjar känna min chrissy-abstinens faktist!!! SÅ SÄTT DIG VID DATORN IDAG NÄR DU KOMMER HEM!!! DET BESTÄMMER JAG! hehehe (a) JAG SAKNAR DIG VAAAAaa .. men vi ses om 2 dagar älskling, hihihih PUUUUUUUUUUSSS

2008-04-16 @ 14:40:20
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0